Skip to main content
Naast de vele andere problemen met deze ontvanger, nog steeds veel storingen van het beeld ondanks 100% kwaliteit, heb ik dit weekend een volgend fenomeen. Geluid loopt enkele seconden voor op beeld. Dit op de npo 3 zender. Alleen opgelost door fabrieksreset en opnieuw zenders inlezen hier in Friesland (Langweer). Zeer irritant ik gooi de digitenne er niet meteen uit, maar verwacht wel dat na de hele omzet operatie KPN een beter produkt gaat leveren, zoals het voorgaande dvb-t. Dit is mischien wel HD maar geen vooruitgang.
Hallo @sailorbobby, heel jammer om te lezen dat dit nu ineens weer naar boven kwam! Ik kan me voorstellen dat je hier totaal niet op zit te wachten. Fijn om te lezen dat de fabrieksreset in dit geval de oplossing was. Hopelijk komt het niet meer voor! Mocht je nog wel hulp willen, weet je ons te vinden!
De moderators Erik en Nadia hebben hier op het forum geschreven dat er na de afronding van de omwisselprocedure gekeken gaat worden of er verdere verbeteringen aan het netwerk (en aan de ontvanger) zijn uit te voeren.



Zuid-Friesland is één van de regio's waar wat zal moeten gebeuren. Er staat daar nu geen zendmast in die regio en dat is duidelijk wel nodig.