Skip to main content

Mijn digitenne kastje heeft een activatiecode nodig zodat deze mijn abonnement met zenders weer kan geven. 

Welkom terug @Geitje72 ,

Zet je ontvanger blijvend aan op NPO1. De TV kan eventueel uitblijven. 
 

Ik plaats even het volledige verhaal, want vorige keer stond er een verkeerd CAS-ID-nummer in jouw profiel. Check dat dus goed. 

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en je huidige CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Ik heb het juiste cas nummer in mijn profiel staan. En de digitenne staat aan op NPO1.


Ontvanger langer dan 5 weken niet aan gehad?

Tip. Neem na het camping seizoen de ontvanger mee naar huis. En gebruik 'm daar op een extra tv'tje.


Ik heb ‘m thuis nog aangehad maar dat is wel meer dan 5 weken geleden. Vergeet het steeds om hem regelmatig aan te sluiten. Thuis heb ik de digitenne niet nodig want daar heb ik digitale ontvangers.


Hi @Geitje72, ik help graag. 

Ik zie echter dat er 2 ontvanger aangesloten zijn op jouw adres maar niet met de CAS-ID die jij hebt ingevuld. Eindigend op 6192 en 7200. Ik vermoed dat je 1 van deze 2 niet meer hebt? Welke van deze 2 mag verwijderd worden en vervangen door de CAS-ID die je hebt ingevuld? 


Ik heb nog maar 1 ontvanger met het cas nummer eindigt op 522-0 


Duidelijk, ik heb het bij deze geactiveerd. Het kan tot 30 minuten duren, zou je dit daarna willen proberen?