Skip to main content

Ik heb problemen met mijn digitenne, bij de commerciƫle zenders hakkeld het beeld en geluid zeer regelmatig, ik heb ook dan 100 % ontvangst. Hoe kan ik dit oplossen?

Dag @Hooy ,

Heb je dit probleem al langer?

Je kan dit nog proberen:

Reset de ontvanger via het menu.

Zet de antenne vrij van storingsbronnen en hoog.Richt hem uit met de signaalmeter in het menu.

Welk type TV heb je?Als die geschikt is voor DVB-T2 HEVC kan je ook de insteekkaart gebruiken.


Bedankt voor de tips. Er kan geen kaart in mijn ontvanger. Wij zitten op een camping zonder tv aansluitingen.Ā 


HalloĀ @HooyĀ ,

De ZTE ZXV7200 is niet altijd de allerbeste ontvanger. Sommige exemplaren zijn gevoelig voor storingen.Ā Gelukkig hebĀ je sinds dit jaar een alternatief. Je kunt bij KPN (telefonisch via 0800-0402) jouw ontvanger (gratis) omwisselen voor het nieuwe CI+-module.

Lees er meer over in de kennisbank:

Ā 

Ā 

Daar heb je wel een moderne TV voor nodig.Ā 

Heb je die niet, dan is er een andere mogelijkheid:

Het alternatief is om een aparte ontvanger te kopen. Ik raad iedereen altijd de XORO 8761 aan, aangezien die bij mij goed draait met het CI+-module.

https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/6173475_-hrm-8761-ci-xoro.html

Hiermee ga je al een betere ontvangst krijgen.Ā 

Ā 


Een Rebox is ook nog wel een optie.Echter het traject om die te krijgen is erg lang en de kans dat het niet lukt is groter dan wel helaas...


HalloĀ @HooyĀ ,

De ZTE ZXV7200 is niet altijd de allerbeste ontvanger. Sommige exemplaren zijn gevoelig voor storingen.Ā Gelukkig hebĀ je sinds dit jaar een alternatief. Je kunt bij KPN (telefonisch via 0800-0402) jouw ontvanger (gratis) omwisselen voor het nieuwe CI+-module.

Lees er meer over in de kennisbank:

Ā 

Ā 

Daar heb je wel een moderne TV voor nodig.Ā 

Heb je die niet, dan is er een andere mogelijkheid:

Het alternatief is om een aparte ontvanger te kopen. Ik raad iedereen altijd de XORO 8761 aan, aangezien die bij mij goed draait met het CI+-module.

https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/6173475_-hrm-8761-ci-xoro.html

Hiermee ga je al een betere ontvangst krijgen.Ā 

Ā 

En @HooyĀ ?,

Ben je bereid om te investeren in een goede eigen ontvanger?Ā