Skip to main content

Op de camping functioneert de buitenantenne slecht. Hakerig beeld en regelmatig uitval van het signaal. Nieuwer type nodig?

De eerste stap is om te kijken of anderen er ook last van hebben. Misschien zit je in een gebied waardoor de dekking verstoord wordt.


Anderen hebben geen last hier. Wij hebben op verschillende campings in het oosten van het land wel last. Nu op een camping in De Lutte. De buitenantenne is een rechthoekig blok. Ik heb begrepen dat dat de eerste buitenantenne van Digitenne is.


Dan kan het aan de installatie liggen. Hoeft niet eens de antenne ze zijn, maar kan ook aan de bekabeling en of uitsluiting ervan liggen. Wat gebruik je nu precies?


Hallo @Jan 1958 ,

Jouw antieke blok-antenne (de V1) is nodig aan vervanging toe. De huidige Funke V6 ontvangt veel beter. Ik adviseer een moderator om jou (gratis) een vervangende antenne en een bevestigingsbeugel op te sturen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is


Goedemorgen, 

ik heb mijn profiel aangevuld. Alleen mobiel ontbrak nog. Hartelijk dank voor de reactie en ik vind het geweldig als dit zo wordt geregeld.

hartelijk dank 


Voor de compleetheid het volgende; gebruik dus een funke V1 antenne, coax kabel van antenne naar caravan. In de caravan aangelegde coax naar de ontvanger van

het nieuwe type. Rechtstreeks aansluiten van de antenne op de ontvanger geeft geen verbetering. Tussen de ontvanger en de TV HDMI kabel. Ik ben blij met de boodschap van een andere antennen en hoop dat hetbdan is opgelost.


Goedenavond @Jan 1958! Ik stuur graag een nieuwe antenne op. Wil je deze afhalen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt (en welke postcode kan ik dan aanhouden: van jouw huisadres of van de camping?) of tegen eenmalig €10 van de PostNL pakketservice?

Ik lees het graag, dan vraag ik de nieuwe antenne voor jou aan!


Zijn tot en met zaterdag op minicamping de sproakstee in De Lutte postcode 7587 LL. Zou fijn zijn als we de antenne daarvoor zouden kunnen ophalen bij een servicepunt. Gaat dat lukken?


Zeker! Woensdag 24-08-2022 ligt de antenne + muurbeugel na 14:30 uur voor jullie klaar bij het servicepunt van PostNL, in de buurt van de camping.

Als de koerier het pakket daar afgegeven heeft, dan ontvang je een SMS, zodat je weet dat het afgehaald kan worden.
Graag voor alle zekerheid een legitimatiebewijs meenemen, voor het afhalen van het pakketje. Ik stuur nog even een privéberichtje, met het adres van het servicepunt. 

We horen graag of de nieuwe antenne het probleem opgelost heeft of dat er meer hulp nodig is!


Perfect dank je wel. Zodra de antenne binnen is ga ik ermee aan de slag.


Gisteren netjes volgens afspraak antenne geleverd. Geïnstalleerd en gisteravond gebruikt. Problemen zijn opgelost.

Perfect geregeld dus. Iedereen bedankt voor de informatie, de tips en natuurlijk een goede antenne.


Fijn dat de nieuwe antenne goed werkt.👍En graag geholpen natuurlijk……