Skip to main content

Hallo,

Sinds vandaag digitenne voor mijn zoon.

Echter meteen na installatie was het beeld top. Maar nu ineens een vreemd gestreept beeld. Ontvanger al gereset. Antenne is 100%. Wat kan ik nu nog doen. Het is op elke zender. Heeft er iemand tips?

Bij voorbaat dank!

 

Hallo @Fanny070 ,

Dat kan een aantal oorzaken hebben. 
 

Probeer dit eens: 

Ontvanger en TV even uitzetten.

HDMI-kabel goed stevig aandrukken

Ontvanger en TV weer aanzetten. 

Vermoedelijk is het beeld dan al goed.

Zo niet, ga in het menu van jouw Digitenne-ontvanger even terug naar de fabrieksinstellingen. 
En dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

Nog niet goed? :

Probeer een andere HDMI-kabel.

 

Check daarnaast even of je in jouw TV als resolutie gekozen hebt voor 1080P. Denk niet dat het daaraan ligt, maar kijk toch maar even. Verder eventuele beeldverbeteraars in jouw TV uitzetten. 
 

Nog steeds niet goed? Dan is de ontvanger stuk en dan gaat een moderator jou een vervangende ontvanger sturen. Geef dat dan hier aan en zorg dat je volledige forumprofiel is gevuld. Zou je dan dus het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? 


Dank je voor het antwoord, ik heb alles geprobeerd helaas zonder resultaat. 


Dan is de ontvanger stuk en dan gaat een moderator jou een vervangende ontvanger sturen. Geef dat dan hier aan en zorg dat je volledige forumprofiel is gevuld. Zou je dan dus het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? 


Dank je! Gedaan. Maar waar vindt ik een CAS id nummer?


  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gevonden! Dank voor de snelle respons. 


Hoi en van harte welkom @Fanny070!

Het is op het moment wat drukker op het forum, waardoor we niet eerder bij je topic zijn gekomen. Goed om te zien dat @Noordzee al toegesneld is en goede tips gedeeld heeft. Ik zie dat je ook contact met onze klantenservice gehad hebt en dat er een nieuwe Digitenne ontvanger voor je aangevraagd is. Dat is top, heb je deze intussen ontvangen? We horen graag of het goed afgelopen is, laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.