Skip to main content

Ik heb een vraag 

 

Waarom kan er een afleveradres worden ingevuld en een factuur adres als KPN daar toch niet naar kijkt 

Ik heb een bestelling gedaan voor digitennen en me factuur adres en afleveradres verschild in gevuld omdat ik veel op een anderen plek ben wegens mijn werk 

Nu zit ik het helft van het jaar in Valkenswaard en de andere helft in nooitgedacht Drenthe 

Wegens dat ik ingeschreven ben in Drenthe gebruikte ik dat als factuur adres 

En het adres in Valkenswaard als afleveradres 

Alleen is de pakket niet naar Valkenswaard gekomen maar is verstuurd naar Drenthe nu is daar niemand aanwezig dus licht het pakket bij een ophaal punt in Drenthe 

 

Dus nu zal ik 2 half uur moeten rijden om me pakket van kpn op te halen en dan weer 2 half uur terug moeten rijden dan ben ik bijna me hele dag kwijt nog niet te spreken over de kosten die het mee brengt 

 

Is et geen anderen oplossing aangezien dit niet mijn fout is 

 

 

Hoi @Bjorn55 . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie!  Wij sturen de pakketten naar het adres waar het abonnement geregistreerd staat.  Het zogenaamde aansluitadres. 

Als het pakket daar een week gelegen heeft wordt het automatisch teruggestuurd. Daarna zou ik handmatig een nieuw pakket kunnen sturen naar een alternatief adres. Lijkt jou dit wat?

 

 


Goededag 

 

Het gaat hier om een digitennen en ik heb netjes me adres ingevuld al aflevering locatie 


Ik kijk graag even mee. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Goededag Ik heb me account aangevuld 

 

En inmiddels is de pakket al terug bij jullie 

 

Graag zal ik me pakket opnieuw zien verzenden en dan naar het adres in Valkenswaard 


Ik heb een verzoek gedaan aan de logistieke afdeling om de insteekkaart naar je adres in Valkenswaard te sturen. Begin volgende week weten we of dit gehonoreerd wordt. 

 


Het wil nog niet echt lukken, @Bjorn55  :-(

Ik heb opnieuw een collega om hulp gevraagd.


Goedendag 

 

Oké dank u wel hopelijk komt het snel goed


Hoi @Bjorn55 .  We hebben een oplossing gevonden.

We hebben een tweede kaartje aangevraagd en die gaat nu naar Valkenswaard.  Ik zal de extra kosten daarvan crediteren. 

Mijn collega houdt het even in de gaten of het afmelden van het eerste kaartje dan goed gaat. 


Goededag 

 

Ik zag het inderdaad dat er een onderweg is naar mijn 

Ik zal die vandaag moeten ontvangen bedankt voor de hulp


Ik heb inmiddels de product binnen alleen kan het kloppen dat hij het nog niet doet als ik namelijk de status bekijk staat er dat er 0 producten op staan 


@Bjorn55

Heb je wel ontvangst op NPO 1 ? 

Zo ja, laat de TV een tijdje aanstaan op NPO 1.  

Dan kan de activatie (die gaat vanaf afstand) er doorheen komen…. 


Goededag 

 

Nee ik ontvang niks krijg als ik hem op 1 zet dat de zender niet geïnstalleerd is 


Heb je de power-inserter aangesloten op een USB-aansluiting? En de antenne op je antenneaansluiting van jouw TV? 

Daarna in het menu van jouw TV zoeken naar TV via de ether of zoiets dergelijks.  

En dan eerst zenders zoeken. 

 

edit HDMI aangepast naar USB. 


Het is een insteekkaart dus er zit niks in HDMI 

Ik heb alles aangesloten zo als moet maar er is om de CA niks aangesloten kwa producten 


Ik probeer het te verduidelijken. (Voor de duidelijkheid : Ik heb hier zelf thuis een CI+-module werkend.) 

In jouw installatiepakket zit naast het CI+-module als het goed is ook een power-inserter. Dat is een apparaatje dat jouw antenne voorziet van 5 Volt. Dat apparaatje wordt gevoed vanuit jouw TV.  Ik schreef eerst per abuis HDMI-aansluiting, maar het gaat via een USB-aansluiting.   

 

 


Goededag 

 

Dat klopt hij is met deze usb aangesloten via de net stroom via de bij geleverd voeding 

 


Wat voor type TV heb jij ? 


Ik heb een 

 

philips cineos 37pfl9603d/10


Die ondersteund geen DVB-T2 HEVC…

Je kan een xoro 8761 of een nieuwe tv kunnen kopen als je graag een CI+ wilt houden.Maar KPN kan hem ook omwisselen voor een losse zxv7200 ontvanger.

Als je een nieuwe tv koopt zorg dan wel dat die DVB-T2 HEVC en CI+ ondersteund


Goededag 

 

De tv zal hem moeten ondersteun aangezien hij wel de status aangeeft 

En heb dit aan philips gevraagd en die zeiden zelf ook dat het moet kunnen 

 

Waarom zit de CI aansluiting er anders 


 

Waarom zit de CI aansluiting er anders 

Voor UPC/Ziggo's gecodeerde DVB-C signaal.


Oké dus als ik het goed begrijp zegt u dat ik via ziggo wel kan ontvangen en via jullie niet 

 

Ookal ziet de tv wel dat het een kpn abonnement is wat er in zit alles beetje raar 

 

Maar goed aangezien hij het niet doet volgens jullie ookal zegt philips zelf van wel en ook de tv heb ik niks aan de abonnement en wil ik dan ook maar alles opzeggen 

 

Aangezien dit al de 2 de probleem is en het allemaal beetje vage verhalen zijn ga ik dan maar overstappen 


Via Ziggo zal werken, echter dan wel via DVB-C/ kabel televisie I.P.V via DVB-T2/de lucht.

 

Je wilt graag geen los kastje, toch?


Goededag 

 

De tv zal hem moeten ondersteun aangezien hij wel de status aangeeft 

En heb dit aan philips gevraagd en die zeiden zelf ook dat het moet kunnen 

 

Waarom zit de CI aansluiting er anders 

Er zijn nog veel meer providers. Dank bv aan satellietontvangst. Sommige hebben ook zo'n soort CI+-module. 


@Bjorn55 . Dat is een behoorlijke domper. :-(

Op het andere adres gebruik je dezelfde tv?