Skip to main content

Ik heb een vraag 

 

Waarom kan er een afleveradres worden ingevuld en een factuur adres als KPN daar toch niet naar kijkt 

Ik heb een bestelling gedaan voor digitennen en me factuur adres en afleveradres verschild in gevuld omdat ik veel op een anderen plek ben wegens mijn werk 

Nu zit ik het helft van het jaar in Valkenswaard en de andere helft in nooitgedacht Drenthe 

Wegens dat ik ingeschreven ben in Drenthe gebruikte ik dat als factuur adres 

En het adres in Valkenswaard als afleveradres 

Alleen is de pakket niet naar Valkenswaard gekomen maar is verstuurd naar Drenthe nu is daar niemand aanwezig dus licht het pakket bij een ophaal punt in Drenthe 

 

Dus nu zal ik 2 half uur moeten rijden om me pakket van kpn op te halen en dan weer 2 half uur terug moeten rijden dan ben ik bijna me hele dag kwijt nog niet te spreken over de kosten die het mee brengt 

 

Is et geen anderen oplossing aangezien dit niet mijn fout is 

 

 

Goededag 

 

Ja heb op alle bij de adressen de zelfde tv 


Moet ik het abonnement namens jou laten opzeggen?


Ja wand blijkbaar zal het niet werken 

 

Dus ga ik over tot een anderen provider 


Digitenne is een mooie oplossing als er geen kabel in de buurt is, dus als die er wel is blijkbaar dan ligt dat voor de hand.

KPN heeft gekozen voor een mooie, nieuwe compressie methode die (nog) niet door alle tv’s wordt ondersteund, zo gaat dat wel vaker met nieuwe technieken.

Met een los kastje geen probleem (als de ontvangst sterkte voldoende is ter plaatse), is dat kastje echt niet acceptabel op te stellen ergens ?


Het gaat me niet om wel of geen kasje 

Ik heb gewoon geen zin om weer weken te moeten wachten en hopen dat ze het dan wel naar de goede adres sturen 

En ik koos voor kpn digitennen CI omdat ik zo weinig mogelijk bekabeling wil en ook zo weinig mogelijk afstandsbedieningen 

Ook weet ik dat de kastjes voorheen vaak vast liepen 

 


Ik heb gewoon geen zin om weer weken te moeten wachten en hopen dat ze het dan wel naar de goede adres sturen 

Daar heb ik ook ervaring mee ja, helaas, al weer een tijd terug maar toch, blijkbaar lastig om dat proces op orde te krijgen.

En ik koos voor kpn digitennen CI omdat ik zo weinig mogelijk bekabeling wil en ook zo weinig mogelijk afstandsbedieningen 

Als de TV eenmaal aan staat heb je alleen de afstandbediening van het kastje nodig

Ook weet ik dat de kastjes voorheen vaak vast liepen

O !, dat is onhandig ja, dat zou niet moeten.

Gaat dat om  vastlopen zoals een computer of mogelijk een schokkend beeld door slechte ontvangst.

Maar, niet belangrijk, je gaat over op een ander medium,ik hoop dat dat allemaal zonder probleem zal gaan.


Ik heb je abonnement laten opzeggen, @Bjorn55 .  Geef mij hier even een seintje als je de slotfactuur krijgt. Dan zal ik daarna alles crediteren.