Skip to main content

Ben een 1/2 uur bezig geweest om mijn ontvanger om te ruilen voor een insteekkaart. ze krijgen het niet voor elkaar.inmiddels 2 medewerkers aan de lijn gehad. Willen mijn hele abbonement omgooien. Heb nog een abbonement met diverse extra's die nu extra betaald moeten worden.  Het omzetten van een ontvanger naar een insteekkaart gaat mij volgende telefoniste ruim 5 euro per maand extra kosten. Lijkt me niet logisch.

Hallo @jamrox01 ,

Lukt het je ook niet via MijnKPN? 
 

Zo niet, dan vrees ik dat je nu nog een voordelig oud abonnement hebt en als je daarin iets wilt wijzigen, dan moet je verplicht over naar het huidige KPN Hussel. 
 

Ik ben bang dat dat de enige optie is als je een insteekkaart wilt bestellen.


Dat heb ik inmiddels begrepen. Dat ga ik niet doen scheelt een euro of 7/8  per maand. X 12 is dat op jaarbasis een best bedrag. Heb een ontvanger voor de camping maar wou dit dus omruilen.zit overigens 3 maanden per jaar op die camping. Kan van daaruit werken.  Gebruik deze ook alleen maar buiten op mijn kleine tv. Heb ook een android dongle en onbeperkt internet op mijn mobiel. Als ik buiten kijk is dat voor een paar uurtjes per week. Dan kijk ik wel via ip- tv of een app . Dat hoeft dan geen 100 euro per jaar extra te koste. Stuur ook mijn Digitenne ontvanger terug. Scheelt dat ook weer 5 euro per maand. 

 

 

 


Tip:

Het is niet verplicht om de antenne terug te sturen naar KPN. De ontvanger uiteraard wel! Die antenne kun je gebruiken op een andere ontvanger waarop je gratis naar de NPO-zenders kunt kijken. Voor een paar tientjes heb je al een FTA-ontvanger: 

 


Ik heb via een forum een eigenbouw antenne gemaakt. Sta vlak aan de grens(500 meter)  en zit lijnrecht tussen Doetinchem en Kleef . Een kpn antenne is richting gevoelig naar 1 kant dus moet ik hem 180 graden draaien als ik Duitse zenders wil kijken . Deze was aan 2 zijden gevoelig waardoor ik de Nederlandse en Duitse zenders kon zien . Die stond al op mijn overkapping.😀

Het is een moxton antenne. Die is welliswaar richtingevoelig, maar heb geen problemen met de ontvangst van de Duitsers