Skip to main content
Antwoord

Het pinnetje van de kabelaansluiting is afgebroken, hoe kom ik aan een nieuwe Digitenne antenne?

• October 30, 2022
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn antennekabel is stuk. Het pinnetje in de kabelaansluiting is afgebroken. Hoe krijg ik zsm een nieuwe? 

Beste antwoord door Noordzee

0800 0402 bellen werkt het snelst.

Klopt, maar vandaag wel gesloten hiervoor.

Openingstijden van 0800-0402 : Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.

Geen zin om plaats te nemen in de wachtrij? 

Je kunt ook zelf nu direct een nieuwe antenne kopen via deze website :    https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2357641/digitenne-antenne-v6/?pos=169

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • October 30, 2022

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 30, 2022

Klopt, maar vandaag wel gesloten hiervoor.

Openingstijden van 0800-0402 : Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.

Geen zin om plaats te nemen in de wachtrij? 

Je kunt ook zelf nu direct een nieuwe antenne kopen via deze website :    https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2357641/digitenne-antenne-v6/?pos=169

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @WSlade, welkom op het forum. Als de antennekabel het niet doet wordt het lastig. Heb je de tips van Dennis en Noordzee al kunnen proberen, is het daarmee gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2022

Opgelost, vandaag een nieuwe antenne binnengekregen na gisteren bellen met KPN, snel gehandeld dus, keurig. Wachttijd bellen was wel driekwartier, mag de pret niet drukken. Dank allen voor het meedenken

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 1, 2022

Mooi zo @WSlade 👌🏾 En graag geholpen natuurlijk. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het via die weg is gelukt @WSlade! Veel kijkplezier weer 🙂