Skip to main content

Hoe activeer ik mijn digitenne abonnement? 


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Wiepp ,

1/ Doe de ontvanger (en de TV) aan.

2/ Zet de antenne zo hoog mogelijk. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

6/ Zet de ontvanger aan op NPO 1 en laat de ontvanger aanstaan. De TV kan eventueel uitgezet worden. 

Een moderator zal voor de zekerheid nog een activatiesignaal versturen.

Daarna kan het nog maximaal een uur duren voordat je beeld hebt op alle zenders.  

 


Hoi @Wiepp, welkom op het forum! Ik heb hem een zetje gegeven! Kun je de stappen die @Noordzee noemt nog doorlopen? Dan zou je met een uurtje TV moeten hebben!


@Wiepp 

Hoi @Wiepp ,

1/ Doe de ontvanger (en de TV) aan.

2/ Zet de antenne zo hoog mogelijk. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

6/ Zet de ontvanger aan op NPO 1 en laat de ontvanger aanstaan. De TV kan eventueel uitgezet worden. 

Een moderator zal voor de zekerheid nog een activatiesignaal versturen.

Daarna kan het nog maximaal een uur duren voordat je beeld hebt op alle zenders.  

 

Heb je al beeld op alle zenders? 

 


L.S. -beste Noordzee en Thomas: heb de instructies gevolgd, maar krijg alleen nog npo 1, 2 en 3 - Bij andere zenders krijg ik de melding ‘uw abonnement is nog niet geactiveerd. Kijk op kon.com/digitenneaanmelden voor verdere instructies.’ en als ik dat doe loop ik vast / kom ik in een soort ‘website-loop’ (op zeker moment klik ik door en kom ik op een nieuwe pagina die een paar stappen terug is van waar ik zojuist was… :-(… en dan laat mijn digikennis (gebrek aan) me in de steek… Ik denk dat KPN iets moet activeren -maar ik weet niet hoe dat gedaan te krijgen -t lijkt me eenvoudig telefonisch op te lossen -maar ik kan geen nummer vinden… Hoe verder..? Met dank in elk geval voor jullie aandacht en vriendelijke groet, Wiebe Cnossen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb hem nog even een keer een zetje gegeven @Wiepp, zou je de stappen van @Noordzee nog eens willen doorlopen?


Dag Thomas -dank voor je reactie weer: ik heb de indruk dat het gelukt is -ik krijg nu een andere code -die zegt dat ik mijn abonnement zou moeten uitbreiden: dat ga ik nu proberen! Dank voor je service tot dusver! En vriendelijke groet, Wiebe Cnossen


@Wiepp 

Heb je nu beeld op alle zenders? Welke code krijg je dan nu te zien? 

 

 


Ha -Noordzee -alles werkt, hartelijk dank voor de goede support! Vriendelijke groet, Wiebe Cnossen


Mooi zo:thumbsup_tone3: En graag gedaan natuurlijk….