Skip to main content

Halo: Hoe zit het met de dekkingsgraad omtrent zuid Holland m.b.t Maasvlakte/ Oostvoorne gebied .

Kan uit de kaarten niets wijs worden,is het nu al verbeterd?

 

Hallo @Balena ,

Het is bekend dat in dat gedeelte van het land de ontvangst niet bepaald ideaal is. 

Als jij de mogelijkheid hebt om een buitenantenne te plaatsen en je bent bereid bent om te investeren in een goede antenne, dan kun je daar nu prima Digitenne ontvangen. 

De beste antenne die momenteel te koop is vind je hier :

https://digitennes.nl/antennes/404-funke-yaginx-buitenantenne-voor-dvb-t-dvb-t2-8717056977386.html

Verder zul je moeten kiezen voor het CI+-module. Hiermee kun je een betere ontvangst krijgen dan de twee losse ontvangers die KPN ook in de verhuur heeft. Je kunt een CI+-module plaatsen in een moderne TV (met ondersteuning van DVB-T2 h.265/HEVC) of zoals ik zelf doe via een gekochte ontvanger zoals de XORO 8761. Ook zo'n ontvanger vergt dan weer een investering. (maar alleen nodig als je geen recente TV hebt.) 

Een CI+-module bestel je via deze website: https://digitenne.kpn.com of via 0800-0402 als je al interactieve TV afneemt bij KPN.

Via deze dekkingskaart kun je zien waar je buitenantenne nodig hebt of waar een binnenantenne volstaat. (niet in die regio): (In het lichtgroene gedeelte (jouw regio dus) volstaat de Funke V5/Funke V6 niet en heb je echt de Funke YagiNX nodig.) 

 


Dank voor de info Noordzee !

Ik was er al bang voor !!

Vr. Gr.Balena


Mijn moeder heeft vorige maand een paar weken met Digitenne gekeken in Brielle. Dat was gewoon goed te doen. Oostvoorne durf ik niet met zekerheid te zeggen.  Ik ga eens even pijlen bij collega's of ze dit weten.


@Ik_Hussel 

We hebben hier diverse topics gehad met klanten die daar geen goede ontvangst konden krijgen met de huurontvangers.  


@Ik_Hussel

We hebben hier diverse topics gehad met klanten die daar geen goede ontvangst konden krijgen met de huurontvangers.  

Bij een noodpakket word de RBX2800 geleverd,Als de moeder van ik_hussel die had zou dat een verklaring kunnen zijn.


Dank voor de info Noordzee !

Ik was er al bang voor !!

Vr. Gr.Balena

Maar het kan dus wel @Balena ….

Ga je nog Digitenne nemen? 


Zeker,,sterker nog ik heb het geïnstalleerd.

Met de meegeleverde antenne.!

Het beeld is goed,maar ga toch voor u advies,en heb een buiten antenne besteld die u adviseerde!

Gr.Balena