Skip to main content

Dag,

Ik ben in het bezit van digitenne met een kastje. Nu  wil ik deze omruilen voor een insteekkaart maar krijg telefonisch te horen dat dan mijn Kpn tv en internet beeindigd word omdat dit niet samen kan???????

Ik gebruik digitenne hoofdzakelijk op de camping en dan heeft de insteekkaart vele voordelen(weinig snoeren) en een enkele keer achter in de tuin in de overkapping.

Bij  de vorige  insteekkaart was dit geen enkel probleem waarom nu wel. En is het niet zo dat sinds 1 februari de klant ZELF zijn apparatuur mag kiezen?

Ik ben heftig teleurgesteld in deze erg kromme regeling en wil een oplossing in deze.

Met groet, Herman

Hoi @Lmcvivo460 ,

Omruilen kan gewoon,Ik denk dat de medewerker niet goed op de hoogte was.

Als je je profiel aanvult kan een moderator even kijken of hij/zij het wel kan regelen.


Hallo @Lmcvivo460 ,

Wat jou verteld is, is grote onzin. 

Als bestaande klant van KPN met Internet en TV-thuis kun je voor vijf euro per maand de Insteekkaart van Digitenne erbij huren. (Zelf heb ik dat inmiddels ook al gedaan.) 

Werkt prima, dus is een aanrader! 

Het moet wel via 0800-0402, dus probeer het bij een andere medewerker opnieuw. Of gebruik de chatfunctie.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo @Lmcvivo460 ,

Wat jou verteld is, is grote onzin. 

Als bestaande klant van KPN met Internet en TV-thuis kun je voor vijf euro per maand de Insteekkaart van Digitenne erbij huren. (Zelf heb ik dat inmiddels ook al gedaan.) 

Werkt prima, dus is een aanrader! 

Het moet wel via 0800-0402, dus probeer het bij een andere medewerker opnieuw. Of gebruik de chatfunctie.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

@Lmcvivo460 

Is het nu wel gelukt via 0800-0402 of de chat? 


Nee, er is mij zaterdag, na 40 minuten in de wacht is mij beloofd dat het voor elkaar komt. Had eerst een aardige jongeman aan de lijn die echt niet wist waar het over ging. Doorgezet en toen gehoord dat het goed komt???

Heb hier geen bevestiging  van. We wachten maar weer af. 

Groet


Doorgezet en toen gehoord dat het goed komt???

Heb hier geen bevestiging  van. We wachten maar weer af. 

Groet

Ok @Lmcvivo460 ,

Ik ga er dan vanuit dat het nu wel voor elkaar is gekomen via 0800-0402
(Mogelijk heb je wel wat geduld nodig, bij mij duurde het twee weken. Maar toen kwam het CI+-module toch binnen.) 


Dank voor de belangstelling. Groet


Je zou al wel een bevestiging moeten hebben,Die kreeg ik ook meteen.

Ik zou er vandaag of morgen toch even achteraan gaan.


We zijn nu 3 maand verder en er is nog steeds niets veranderd.

Komt er nog wat van of moet ik het verder maar vergeten?


Dit komt niet meer goed vrees ik. Je zal nog een keer moeten bellen als je de insteekkaart wilt hebben. Ondertussen is er wel eens gewijzigd bij KPN zodat de bestelling soepeler zou moeten verlopen.


We  zijn nu 4 MAANDEN verder. 14 dagen geleden een speciaal telefoonnummer gekregen. Weer iemand aan de lijn die er geen .... van snapt. Mijn pakketje zou in Rijswijk bezorgd zijn. Wat een klote smoes.

Mijn adres en dergelijke doorgegeven -waarom dit is na 48 jaar toch allemaal bekend bij KPN- en alles zou goed komen. Nou dus niet nada, wat een zootje is dit toch. Kan ook na al die tijd niets wijzigen in mijn Kpn app. Je zou er toch een hartverzakking van krijgen.


De afgelopen dagen gaat het wél goed hier op het forum @Lmcvivo460 .

Als je je profiel invult kan hij het regelen voor je!


Hoi, eindelijk iemand aan de telefoon gehad die wel iets kan en wil regelen. Heb de kaart binnen en werkt perfect. He he


Ah, super om te horen!


Iets te vroeg gejubeld. Enkele dagen na bovenstaande bleek het antennekabeltje naar de tv, die met de usb aansluiting, kapot te zijn. Na vele telefoontjes en het ontvangen van allerlei kabels van 2x scartkabel tot 2x  audiokabel en een nieuwe antenne, waar ik absoluut niet om gevraagd heb de moed maar opgegeven. Kpn is blijkbaar niet bij machte om iets simpels als een kabeltje te leveren. Gevraagd om een compleet nieuw insteekpakket, maar dit was echt het niet mogelijk???

Afgesproken  dat ik dan maar weer omruil naar een pakket met een kastje, dat kon wel?? Alles zou vandaag in werking treden, maar wat denk je, net een mail dat alles in werking getreden is. Erg jammer maar ze zijn alleen effe vergeten de apparatuur te sturen. Wat een kelere zooi. Kpn komt volgens mij wel in aanmerking voor 10 LODEN LEEUWEN wat een zooitje.

Ben nu na 5 maanden en ongeveer 11 uur telefoneren en berichten hier op het forum op het punt gekomen om aan het eind van het  contract van ruim 45 jaar over te stappen naar een andere aanbieder.. erg jammer maar ben er helemaal klaar mee.


Goedemiddag @Lmcvivo460, ik zag je reactie in ons verzameltopic voorbij komen, dit is geen mooi einde zo natuurlijk! Als je wilt kan ik altijd even met je meekijken, zijn de stappen al ondernomen om je ontvangers op te sturen? Daar kan ik anders achteraan, hetzelfde geldt voor de kabels. 

Ik stel voor dit verder in 1 topic te houden om het overzichtelijk te houden, zullen we dat hier in dit topic doen?