Skip to main content

Ik wacht vanaf augustus 2020 op € 20 tegemoetkoming ivm problemen met digitenne . In november, december en januari is me elke keer beloofd dat het bij de vlg factuur verrekend zou worden; kunnen ze vandaag ook zien bij mn dossier. Echter ook op de factuur van februari is het wederom niet verrekend?! 
Hoe kan het wel geregeld worden, want zo gaat niet wat worden blijkbaar....

Hey, hopelijk lukt het me via deze weg om de beloofde tegemoetkoming van € 20 die me vanaf augustus 2020 al is toegezegd ivm problemen rondom een digitenne te ontvangen. In november, december en januari is me beloofd dat het geld op de vlg factuur verrekend zou worden; elke keer dat ik heb gebeld heeft degene “het geregeld” dat het de vlg maand goed zou komen. Dit bleek vandaag ook steeds wel te zien te zijn dat het erbij vermeld is, maar blijkbaar is het verwerken ervan niet mogelijk?! Want ook deze maand (febr) is het wederom niet verrekend…. degene van vandaag kon het nogmaals regelen voor de vlg factuur, maar grote kans dat het wederom niet goed komt. Dus hij adviseerde via het deze weg te proberen terug te vorderen. Dus bij deze hoop ik dat het nu wel geregeld kan worden. Anders ben ik genoodzaakt om toch weg te gaan bij KPN, want dan heb ik geen vertrouwen in de service meer. Wel elke maand digitenne geld innen nu, maar de tegemoetkoming niet kunnen terugstorten?!

*Admin: samengevoegd met je eigen topic


Hallo @Elske1 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Hallo @Elske1 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Ik heb het Forum profiel aangevuld. Dus ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.


Hallo,

Ik heb het Forum profiel aangevuld. Dus ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.


Dag @Elske1 Welkom hier! Ik zie inderdaad dat je hier verschillende keren met de klantenservice contact over hebt gehad. Dit hoort normaliter met twee klikken geregeld te zijn en ik zie dat men dit ook geprobeerd heeft. Volgens mij is die tegemoetkoming blijven hangen in de systemen. Ik heb daar nu een ‘digitale schop’ tegen gegeven en ik ga er vanuit dat het nu toch echt op je komende factuur wordt verwerkt. Als dat onverhoopt toch niet zo is, laat het hier dan even weten. Dan regelen we het op een andere manier. 


@Bart_ ik hoop dat je gelijk hebt, want al je voorgangers hebben me hetzelfde beloofd vanaf augustus 2020! En elke maand is het wederom niet verwerkt… Iedereen ziet dat het wel genoteerd is, maar idd het blijft al maanden hangen in het systeem?! 
Vraag me af als het de volgende maand niet geregeld is met welke oplossing jullie dan komen?

 


Ik hoop het ook, @Elske1 Ik ga er vanuit dat het nu goed komt, dus laten we dit afwachten.  


@Bart_ Ik wacht af. En anders hoor je het!🤪


@Bart_ Ik durf het haast niet te geloven, maar het bedrag is op de factuur van deze maand verrekend!!


Ha! Ik ben blij dat te lezen @Elske1 :)


@Bart_ zou die ‘digitale schop’ van je dan toch geholpen hebben?😉