Wij zijn een officiele buitenantenne voor digitenne nodig maar vind in de webshop alleen maar bevestigingen daar voor maar niet de antenne, die zijn wij namelijk nodig omdat de binnen antenne nog wel eens stoort .
Graag zou ik willen weten hoe ik hier aan kom
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Rietje 62 reactie verwijderd i.v.m. foutief an twoord, getoonde links waren voor 4G-modem buitengebied en niet voor Digitenne.
Zie mijn reactie verderop binnen dit topic.
Is dit de enigste? ik zoek een kleinere
Hallo @Rietje 62 ,
Je kunt de Funke V6 ook buiten gebruiken. Dan heb je naast de Funke V6 ook de speciale muurbeugel nodig en de antenne-Coax-kabel van 10 meter lang.
Op het plaatje in de webshop staat de antenne als binnenantenne omdat die met de spullen die je dan ontvangt alleen binnen gebuikt kan worden.
Maar met de beugel en kabel kun je die antenne dus ook buiten plaatsen.
Hallo @Noordzee zee deze antenne zijn te groot voor mij zoek meer zo'n vinmodel
@Rietje 62
Is het gelukt via de website van KPN? Voor de duidelijkheid : De V6 is net zo groot als de oude haaienvin en kan gewoon buiten geplaatst worden met de bij te bestellen beugel. (zie foto)
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.