Skip to main content

KPN meld dat je nu ook digitale kan kijken via een insteek kaart. Ik bel en regel maar hoor vervolgens niets. Via een andere medewerker hoor ik dat bestaande klanten eerst hun kastje moeten opsturen en dan de insteek kaart kunnen bestellen. Omdat ik eerst nog een week weg ging bel ik later weer om een omruil actie aan te vragen. Vervolgens hoor ik, na 10 minuten in de wacht, dat de insteek kaarten op zijn. Ze weten niet wanneer er weer nieuwe zijn. Ik was er dus snel bij maar vis toch nog achter het net. Hier ben ik zeer teleurgesteld over

Hoi @Cees64 ,

Moderator Jeroen heeft een paar dagen geleden nog bij iemand een Digitenne insteek kaart toegevoegd, ik denk dat het bij jou ook wel moet lukken.

Als je je profiel invult kan een moderator het voor je doen waarschijnlijk!


Geloof niet alles @Cees64 

Ook in dit topic is vandaag nog een CI+-module verstuurd. 

Vul dus inderdaad snel jouw profiel. 

 


Hallo @Cees64, wat jammer dat je zo slecht geïnformeerd wordt. Mijn excuses hiervoor! Het is zeker mogelijk om een insteekkaart aan te vragen. Met jouw goedkeuring haal ik dan de ontvanger uit het pakket. Je krijgt daar een mail over en een retourdoos voor de ontvanger. Ook vraag ik dan één insteekkaart aan. Dat klopt toch? Je wilt geen uitbereiding van je pakket, maar je wilt in plaats van een ontvanger graag een insteekkaart. Laat nog even weten dat het in orde is, dan ga ik voor je aan de slag. 


Dag Marcia, zou super zijn als je dat voor elkaar kan krijgen. Ik wil inderdaad geen uitbreiding maar in plaats van de ontvanger een insteek kaart. 


Top. Ik heb je ontvanger verwijderd en het verzoek om een insteekkaart te bestellen, verstuurd. Dat wordt dinsdag verwerkt (in verband met Pinksteren) en ik verwacht dat je 'm dan woensdag/donderdag binnen krijgt!


Je TV is wel geschikt voor de ontvangst van signalen in de norm DVB-T2 HEVC ??


Top. Ik heb je ontvanger verwijderd en het verzoek om een insteekkaart te bestellen, verstuurd. Dat wordt dinsdag verwerkt (in verband met Pinksteren) en ik verwacht dat je 'm dan woensdag/donderdag binnen krijgt!

@Cees64 

Heb je al een bericht ontvangen van KPN over de verzending van de CI+-cam? 


Inmiddels de Insteekkaart ontvangen en geïnstalleerd. 
Het werkt prima.

Dank je wel voor de service 


Top, Goed om te lezen dat het goed werkt😊