Skip to main content

Helaas blijkt de geleverde insteek kaart niet te werken in mijn televisie. Dus kan ik mijn nieuwe Digitenne abbo nog niet gebruiken. Ik wil deze dus graag omruilen voor een losse ontvanger. Volgens de klantenservice kan dit alleen door het abonnement op te zeggen en weer opnieuw aan te vragen. Hiervoor hang ik inmiddels een half uur in de wachtrij, maar er gebeurt niets. Dit is toch geen klantenservice. Hoe omslachtig wil KPN het maken? Mvg AL Dutscher 

Hoi @AL Dutscher ,

Volgens mij moet dat wel kunnen, als je je profiel invult kan een moderator voor je kijken.


Hallo @AL Dutscher, welkom op het KPN Forum!

Ik dacht dat het gewoon moet kunnen om van een insteekkaart weer terug te gaan naar een Digitenne ontvanger. Ik begrijp dat dit bij jou niet lukte. Daarom was het plan om het abonnement stop te zetten en een nieuwe aan te vragen. Is dit uiteindelijk nog gelukt? 


Beste Denise, 

Heb uiteindelijk een uur met een zeer vriendelijk medewerker aan de telefoon gezeten. Gezamenlijk moesten we wachten tot een andere afdeling de telefoon opnam om het abonnement op te zeggen. Vervolgens heeft hij een nieuw abonnement aangemaakt, wat alleen lukte door het op een ander adres te zetten. Al met al ontzettend veel tijd en gedoe voor een eigenlijk hele simpele wijziging. Daar moet een verbetering in de procedures mogelijk zijn.

 

Met vriendelijke groet!


Ah, fijn dat het met een omweg toch nog gelukt is om de insteekkaart om te ruilen voor een Digitenne ontvanger!