Skip to main content
Ik heb een all in pakket, waarbij een gratis Digitenne,daar dit echter veranderd,wil ik van Digitenne af. Ik probeer al 2dagen om te weten te komen wat ik moet doen,moet er apparatuur opgestuurd worden ? Het programma van KPN is een doolhof.



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik heb in Mijn Kpn bij de TV opties het aantal digitenne ontvangers op nul gezet,



toen kreeg ik netjes een bevestiging van de wijziging, waarbij digitenne totaal was

verdwenen op de factuur en in MijnKpn, en ook de digitenne ontvangers.



Ik had wel eigen apparatuur, dus had alles gratis, en hoefde ook niets op te sturen.
Hallo @Kleijwegt Wat jammer dat je dit op wilt zeggen. Zoals je in dit topic leest, gaat er het één en ander veranderen voor wat betreft Digitenne. Is dat ook de reden dat je wilt opzeggen?



Er gaat inderdaad wat veranderen, maar veel blijft ook hetzelfde. Als je een Alles in Eén-pakket hebt, blijft het abonnement op Digitenne gratis. Afhankelijk van je abonnement krijg je één of twee ontvangers gratis. Wil je er meer, dan betaal je €5,- per ontvanger. Vanwege een nieuwe uitzendtechniek is het wel noodzakelijk dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Je kunt je oude dus omruilen. Wat echt anders is, is dat je ontvanger gaat huren. Het was ooit mogelijk om ze te kopen. Als je nog zo'n kooptuner hebt en je wilt Digitenne blijven gebruiken, dan ga je inderdaad 5,- per ontvanger per maand extra betalen. Is dat bij jou ook het geval?



Mocht je Digitenne echt willen stopzetten, dan kun je dit via MijnKPN aangeven precies zoals WimC al aangeeft. Je kunt uiteraard ook even bellen met de klantenservice, via 0800-0402.

Reageer