Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn nog in het bezit van een verouderde Digitenne antenne Funke V4 en zouden deze graag willen ruilen voor een verbeterde versie de Funke V5.

Wij vernemen graag de mogelijkheden.

Vriendelijke groet,

P. KuipersĀ 

Hoi @Kuip010Ā ,

De V5 word niet meer geleverd,Ā  maar een moderator kan wel een one for all v6 opsturen.

Als je je profiel invult kan de moderator aan de slag!


Hallo @Kuip010Ā 

Ā 

Wat is de reden dat je hem wilt vervangen, slechte ontvangst of alleen omdat hij wat ouder is?

Ik gebruik deze nog (plaatje van internet gehaald), de allereerste antenne volgens mij en die werkt nog uitstekend:

Ā 


Hallo,

Ā 

Die van mij heeft het ook altijd prima gedaan, maar al enige tijd blijft het beeld hangen en valt steeds kort weg terwijl de wizard aangeeft dat er 100% ontvangst is.

Ā 

Gr


Hallo @Kuip010Ā ,

Een moderator gaat jou vast wel een nieuwe antenne opsturen als dat nodig is.Ā 
Ā 

Maar probeer eerst nogĀ eens het volgende :Ā 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af.Ā 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek.Ā 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiĆ«le storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem.Ā 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdrachtĀ uitgebreidĀ zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.Ā 

Ā 


Hi @Kuip010,

Ik zie dat de community je al te hulp is geschoten, top! Heeft het laatste bericht van @NoordzeeĀ nog een verschil gemaakt? Of is het echt einde verhaal voor je antenne en zal ik je maar direct een nieuwe opsturen?


Hoi Maja,

Ā 

De geadviseerde stappen had ik de afgelopen maanden al genomen, helaas zonder verder succes.

Ik vrees dat een nieuwe antenne geen overbodige luxe is in dit geval....

Fijn dat je zo snel reageerde!

Ā 

Gr,

Peter


@Kuip010Ā 

Heb je forumprofiel volledig gevuld? Inclusief klantnummer?Ā 


@Kuip010

Heb je forumprofiel volledig gevuld? Inclusief klantnummer?Ā 

@Kuip010Ā heeft mij een privĆ©bericht gestuurd en hij heeft het ingevuld!

PS: @Kuip010Ā eigenlijk is dat niet de bedoeling, als je ergens niet uitkomt kan je dat beter op het openbare deel vragen, het forum is veel groter dan alleen ik:)


Er is er 1 naar je onderweg @Kuip010!


Heb je de nieuwe antenne al aangesloten @Kuip010Ā en merk je een verschil? Hoor het graagĀ šŸ˜Š


Er is er 1 naar je onderwegĀ @Kuip010!

Ā 

Hoi Maja,

Ā 

Super snel ontvangen en kijk al 2 dagen vol tevredenheidĀ šŸ˜

Ā 

Bedankt voor de uitmuntende service!!!


Ah helemaal super @Kuip010Ā šŸ˜Š

En graag gedaan, mooi teamwork hierĀ šŸ˜ƒ