Skip to main content

wij kozijn vandaag op de camping gekomen en kunnen alleen maar NPO 123 ontvangen. Verdere zenders geven foutcode E16-0. Waar komt dit door. Wij hebben een basis  abonnement  voor  digitenne. Vorig jaar ginghet wel goed en thuis ook.

Hoi @Kor Wiersema . Met wat geluk kan ik dit voor jou oplossen.

Kun jij je profiel aanvullen en daarin ook het zogenaamde CAS id vermelden? Die staat op de tuner en heb ik nodig..

Laat je mij weten als je het profiel hebt aangevuld? Dan ga ik er voor zorgen dat je weer alle zenders kunt zien.


Hallo @Kor Wiersema ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Ik heb niks meer gehoord. Mocht je toch nog hulp willen, laat even van je horen @Kor Wiersema