Skip to main content

heb reeds mijn digit enne abonnement van af mei tot september zoals ieder jaar reeds op tijd be eindigt en heb dat diversen keren door gegeven (maar krijg nog steeds on terecht ) de maandelijkse afrekening van 18 euro en nu ook nog met boetes erbij heb met diverse afdelingen contact gehadĀ  ze gaven mij wel gelijk met mijn reactie en stuurde me ieder keer door naar een andere afdeling zonder resultaat ik baal hier vanĀ  en verwacht een herziening van mijn maandelijkse kosten van dit reeds verlopen abonnementĀ  Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacyĀ 

HalloĀ @Henk ToosĀ ,

Wanneer was de start van jouw Digitenne-only-abonnement? Als dat bv per 1 mei 2024 was, dan ben je een contract aan gegaan tot minimaal 1 mei 2025. Pas na Ć©Ć©n jaar is het abonnement op te zeggen, rekening houdend met een opzegtermijn van Ć©Ć©n maand.Ā 

Het is dus niet mogelijk om ieder jaar van mei tot september te betalen en de rest van het jaar niet.Ā 

Ā 

OfficiĆ«le tekst :Ā Na Ć©Ć©n jaar wordt het contract automatisch maandelijks verlengd en kun je deze ook kosteloos opzeggen. Houd dan rekening met Ć©Ć©n maand opzegtermijn. In MijnKPN kun je de begindatum en de einddatum van je contract vinden. Is de termijn nog niet verstreken, maar wil je toch per direct opzeggen? Dan berekenen wij een afkoopsom voor je.

Hoi @Henk ToosĀ .Ā  Kan het kloppen wat @NoordzeeĀ  schrijft?Ā  Zit jij binnen jaarcontract?

Heb vanmorgen contact gehad met de financiĆ«n en de afkoop regeling aan gegaan voor het einde van het contractĀ 

Heb vanmorgen contact gehad met de financiĆ«n en de afkoop regeling aan gegaan voor het einde van het contractĀ 

Dat is dan dus conform de officiĆ«le richtlijn afgehandeld:Ā 

Ā 

HalloĀ @Henk ToosĀ ,

Wanneer was de start van jouw Digitenne-only-abonnement? Als dat bv per 1 mei 2024 was, dan ben je een contract aan gegaan tot minimaal 1 mei 2025. Pas na Ć©Ć©n jaar is het abonnement op te zeggen, rekening houdend met een opzegtermijn van Ć©Ć©n maand.Ā 

Het is dus niet mogelijk om ieder jaar van mei tot september te betalen en de rest van het jaar niet.Ā 

Ā 

OfficiĆ«le tekst :Ā Na Ć©Ć©n jaar wordt het contract automatisch maandelijks verlengd en kun je deze ook kosteloos opzeggen. Houd dan rekening met Ć©Ć©n maand opzegtermijn. In MijnKPN kun je de begindatum en de einddatum van je contract vinden. Is de termijn nog niet verstreken, maar wil je toch per direct opzeggen? Dan berekenen wij een afkoopsom voor je.

Ā 

Reageer