Skip to main content
Ik heb nu ca een half jaar (opnieuw) digitenne voor op de boot. aanvraag gedaan voor een compleet pakket incl tv/internet etc en digitenne. na ca 4 dagen besloten dat ik dit toch niet wil en kpn geinformeerd at ik toch alleen Digitenne wil. Helaas dat was niet zo eenvoudig. aansluiting kon niet opnieuw zonder overige bundel onderdelen worden ge re-activeerd. enige wat mogelijk was was een nieuwe aanvraag doen. Dat heb ik geweten.

Ik heb nu twee setjes Digitenne kastjes. de tweede wekt perfect echter. De automatische incasso is een ramp.

Sinds april/mei moet ik iedere maand een aanmaning van kpn ontvangen met de mededeling dat de automatische incasso niet is gelukt. maar weer handmatig overmaken dus.

Nu 6 telefoongesprekken en chats verder is e.e.a. nog steeds niet gelukt. het verzoek om incasso komt zelfs niet bij mijn bank terecht. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en op mijn vraag of er een mailadres is waar ik mijn klacht kan indienen wordt mij een klachten formulier gestuurd die naar mijn verwachting in dezelfde puin-que terecht gaat komen als al mijn andere onopgeloste vragen. HELP
Welkom @robertpeter, wat bizar dat het zo moeilijk gaat met de betaling. Ik vraag me af of we wel van het goede rekeningnummer proberen af te schrijven. Ik help je hier graag mee.



Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Als je hier een reactie plaatst zodra dat is gebeurd zoek ik dit verder uit.
ik zie net dat ik geen persoonlijke gegevens hier in moet vullen. ik heb al een officieele klacht bij kpn ingediend. het bankrekening nummer dat is gebruikt heb ik al 3 maal met kpn nagekeken.
Openbaar kun je beter geen persoonlijke gegevens plaatsen. Je profiel is een afgeschermde omgeving, alle velden met "privé" er achter zijn alleen voor jou en ons (KPN) inzichtelijk. Een klacht indienen is ook een goede stap. Ik ga ervan uit dat mijn collega's dit langlopende probleem eindelijk kunnen verhelpen. Erg jammer dat het zo moeizaam is verlopen. Laat het weten als ik hierin nog iets voor je kan betekenen.

Reageer