Skip to main content

Ik zit Feyenoord te kijken en ineens komt at5 op de tv

Zit je voetbal te kijken schakelt het ineens over naar het gelul van AT5.

Betaal ik 62,50 p/m voor deze *provider.(kunnen geeneens een afstandsbediening leveren)

Zat al te twijfelen maar nu weet ik het zeker. Ga gelijk overstappen naar een andere provider. Beetje zat nu

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels.


Is inderdaad heel schandalig dit


Weer at5 ipv voetbal op fox2. Wanneer wordt dit nu eens opgelost? Ik lees op forum terug dat dit al vanag augustus speelt!! 


Tijdens de wedstrijd Feijenoord opeens AT5 in beeld. Wat werkt dat slecht. Ik kan niet wachten totdat glasvezel in het buitengebied beschikbaar is. Digitenne werkt steeds slechter. 

 

 


Goedemorgen allen, ik heb jullie topics even samengevoegd omdat het allemaal om Fox Sports op Digitenne gaat en de omzetting (te vroeg helaas weer..) naar AT5. Dit is helaas al een keer eerder voorgekomen, maar ging langere tijd wel goed..

Dit valt niet goed te praten, ik kan op dit moment alleen maar mijn excuses aanbieden. Ik kan er nog geen uitspraken over doen hoe dit nou weer heeft kunnen gebeuren, het is een automatisch proces wat inderdaad nog niet gefinetuned is. Ik zet het door naar de verantwoordelijke collega's om het uit te zoeken. 

Wat ik graag van jullie wil weten is, op welk moment gebeurde dit (in welke minuut)? 


Goedemorgen @Susan_ ,

Nee, het is niet zo dat het lang geleden is. Onlangs bij de bekerwedstrijden ging het zelfs meerdere dagen op rij fout. Check dit topic waarin Marcia al aankondigde dat er nu (eindelijk!) eens serieus naar gekeken gaat worden. 
https://forum.kpn.com/digitenne-12/fox-sports-2-gaat-te-snel-naar-at5-488225#post904856

Ook voor die bekerwedstrijden was het al meerdere keren fout gegaan. 


@Noordzee ah kijk, dat is mij ontglipt.


25 minuten voor het einde. Maar wat gaan jullie er nu aan doen om tot een goede oplossing te komen want zo verzoek je wel iemand zijn avond misschien een vergoeding


Ik ben benieuwd of er dit keer nu eens een echte oplossing gaat komen. Dit probleem speelt al zolang AT5/Fox Sports2 een deelkanaal vormen. 

In het verleden is meermalen aangegeven dat er extra op gelet wordt. Maar dat is dus geen bestendige oplossing. 

De enige echte oplossing is en blijft om AT5 te verplaatsen naar de NPO-mux in Noord-Holland. Ik ben benieuwd of dit nu eens serieus onderzocht kan gaan worden. 

AT5 heeft daar ook belang bij, want zij zijn in de provincie Noord-Holland dan 24 uur per dag te ontvangen


Net toen de tweede helft begon. En vaak ellende altijd als je net iets leuks aan het bekijken bent. Het llefst gooi ik de digitenne door het raam naar buiten. Net als het internet snelheid 4 MB, ook waardeloos. Omdat je toevallig een bedrijf in het buitengebied heb. En al zoveel monteurs bij geweest. Maar niets aan te doen. 


Eigenlijk moeten jullie alle mensen schadeloos stellen. Want het kastje werkt niet. 


Wat ben ik blij dat wij geen voetbal kijken en dat wij ons dan ook niet hoeven te ergeren aan deze fout. Wat ik absoluut niet begrijp is hoe het komt dat zoiets weken kan blijven voortduren.


Weken? Al veel langer!  Maar dit seizoen wel opvallend vaak. Gemiddeld gaat het elke 14 dagen een keertje fout. 


Wat ben ik blij dat wij geen voetbal kijken en dat wij ons dan ook niet hoeven te ergeren aan deze fout. Wat ik absoluut niet begrijp is hoe het komt dat zoiets weken kan blijven voortduren.

Niet? Dat zijn de beperkingen van Digitenne al sinds de overgang en zelfs voor die tijd, als ik goed op de hoogte ben. 

Ik ben dan ook benieuwd of er wel sprake is van handmatig schakelen. Dit lijkt meer op een ingestelde epg met vaste tijden zolaat aan zolaat uit begint een wedstrijd later of loopt het uit pech, jammer als de vooraf ingestelde tijd al vast ligt.

Als AT5 ook bij Digitenne voor doorgifte betaald zou ik dit als at5 zijnde niet eens accepteren, echter zal dit wel goed geregeld zijn.


Meerdere malen voorgekomen dat ik op Fox Sports 2 (kanaal 025) een voetbalwedstrijd zit te kijken en dat tijdens de wedstrijd plots wordt overgeschakeld naar de lokale zender Amsterdam of CN met tekenfilms. Vind dat hoogst irritant tenslotte betaal ik voor voetbal. Hoop dat dit op te lossen is. 


@Bianca van Bovene @Paul Beijerling 

Ik zie dat er nog niet op jullie reacties's is gereageerd. 

Moderator @Marcia_ heeft aangegeven dat er nu naar een echte oplossing gezocht wordt. Deze oplossing kan (naar mijn mening) alleen maar bestaan uit het verplaatsen van AT5 naar een andere frequentie. Daar zijn meerdere mogelijkheden voor. 

Het zou KPN sieren als er ergens in de volgende week een definitieve oplossing bekend gemaakt gaat worden. 

 

 


Hi all, ik heb hier wederom navraag gedaan naar welke concrete stappen er nu precies zullen komen. Ik verwacht maandag in ieder geval een reactie te hebben.


KPN gaat met ingang van dit weekend een proef uitvoeren. Marcia heeft dit in een andere topic bekend gemaakt: 

We doen op dit moment een proef van een aantal weken met verlengde uitzendtijden op de vrijdagen, zaterdagen en zondagen op kanaal 25. We gaan dit daarna evalueren en mocht dit zo blijven, dan laten we dit natuurlijk ook hier weten. 

Voor klanten die géén Fox Sports abonnement hebben, geldt dat zij gedurende deze tijd een melding krijgen dat ze geen abonnement op deze zender hebben.

 

Dit geldt dus niet voor de (inhaal- en bekerwedstrijden) die doordeweeks zijn. We hebben bij alle partijen nogmaals benadrukt dat we elkaar op de hoogte moeten houden wanneer wedstrijden uitlopen. 


Reageer