Skip to main content

Na een tijdje fijn digitenne te hebben gekeken dient zich nu het volgende probleem aan.. Ik krijg bij het aanzetten van de tv de melding geen digitenne signaal. Ik heb alle stekkers er al uit en in gehad maar niks werkt.. De ontvanger uit en aan.. De antenne op verschillende plaatsen geprobeerd maar blijft dit aangeven " geen digitenne signaal"

Hallo @Yvonne Heidemann Huisman ,

Dat is niet zo fijn. Brandt het lampje op de antenne? 

Zo niet, dan is de antenne waarschijnlijk kapot gegaan. 

 

Een moderator wil jou graag een nieuwe antenne opsturen.. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en toch ook maar gelijk het CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hoi @Yvonne Heidemann Huisman ,

Heb je al een keer opnieuw zenders gezocht?

Wel type antenne heb je?Brand het blauwe lampje op de antenne?


Ik heb het ingevuld mijn gegevens @Noordzee .

Lampje brand niet op antenne , en zenders zoeken kom ik niet verder ivm geen verbinding@martijn197108 


Ik heb het ingevuld mijn gegevens @Noordzee .

Lampje brand niet op antenne ,

Dat versterkt mijn vermoeden dat de antenne defect is. 

Een moderator gaat jou een nieuwe antenne opsturen. 

Kan wel even duren. 


Jammer dat dit even duurd, vakantie op de camping.

Kan ik het ook ophalen in kpn winkel?


Je kan het proberen @Yvonne Heidemann Huisman , maar ik verwacht dat ze geen antenne hebben.

Kijk eventueel op Marktplaats of je in de buurt van je camping een antenne kan scoren.Of ga naar een speciaalzaak, maar die zijn er nog maar weinig.


Waar sta je ergens op de camping? Want dan kan een moderator daar de antenne heen sturen. 


@Noordzee  Kom regelmatig thuis hoor, dank je


@Yvonne Heidemann Huisman Hoi Yvonne! Ik kwam je topic tegen en ik wil je hier graag verder bij helpen! Als ik de antenne morgen opstuur ben je dan de komende week in de gelegenheid om deze op te halen bij een servicepunt? En kan ik die dan het beste naar een servicepunt in de buurt van jouw woonadres of vakantieadres sturen?


Hallo remco,

Het kan naar mijn huisadres of servicepunt  in almere, ik ben deze week thuis door het weer haha.

Super, heb nu een antenne geleent en het is duidelijk de antenne dat hij stuk is dus top dat je ereennopstuurt.

 

Dank, gr yvonne


Euh ja dit is niet echt lekker weer voor een vakantie 😅, Er is een nieuwe antenne onderweg! Als het goed is heb je al een sms'je gehad met daarin de details 🙂 . 


Yep, super service

Dank je


Yep, super service

Dank je

Kleine moeite hoor! Als ik nog iets kan doen laat het gerust weten 🙂. Ik hoop dat het snel beter weer wordt en ik wens je een fijne dag!