Skip to main content
Waar en hoe kan ik mijn oude Digitenne apparatuur inleveren? Afgelopen week kreeg ik per post (in de brievenbus gestopt) een nieuwe receiver.
Hoi @Op 't Zand,



Je kan de oude Digitenne-tuner gratis retour sturen. Gebruik daarvoor het volgende antwoordnummer:



KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn



Je mag het pakketje afgeven bij een Postkantoor of een Pakketpunt van PostNL.

Je ontvangt een verzendbewijs, bewaar dit goed.
Je hoeft de oude apparatuur pas terug te sturen als KPN daar schriftelijk om vraagt, je krijgt dan meteen het juiste retouradres erbij vermeld.
@Jan-D



Check deze posting van Marina:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/terugsturen-oude-digitenne-kastje-467657
@Jan-D



Check deze posting van Marina:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/terugsturen-oude-digitenne-kastje-467657


Hallo @Noordzee ,

dat weet ik, maar ik stuur pas wat terug als er om gevraagd wordt, dan weten ze dat er van een bepaalde klant wat retour moet komen en komt dat te laat binnen kan men herinneren en/of sancties toepassen.

Bij een ongevraagde retourzending weet men niet wat er mee te doen en zaai je een boel verwarring.
Bij het antwoord in die andere topic was dat kennelijk niet nodig.



maar......

Misschien wil @Vikash even reageren? Dan weet gelijk iedereen wat de juiste procedure is.
De oude Digitenne apparatuur moet eigenlijk gelijk mee gegeven worden aan de koerier. In dit geval was dat niet mogelijk. Als de koerier het in de brievenbus heeft achtergelaten, dan kan het verstuurd worden naar het adres dat Noordzee hierboven noemt. Bij het inleveren op het servicepunt ontvang je een verzendbewijs. Mijn advies is om het verzendbewijs inderdaad goed te bewaren, voor het geval dat. @Op 't Zand zou je je gegevens op een papiertje willen schrijven en dit in de retourdoos willen stoppen? Op deze manier weet de logistieke afdeling waar waar het weg komt.
Hé @Vikash ,



Ik kan zien dat je uit het Noorden komt! Als import-Drent hoor ik hier wel vaker zo'n typische woordkeuze. 😄



(ena-laatste woordje....)
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het is me duidelijk nu. Handig zo'n forum.
Graag gedaan @Op 't Zand. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer