Als binnenvaartschipper en actief in Nederland en België zit ik te springen om een insteek kaart voor digtene. In België al heel normaal wanner wanneer komt deze voor KPN beschikbaar zodat ik weer van diverse andere mogelijkheden van mijn moderne tv gebruik kan maken
Beantwoord
insteekkaart ci+ module
Beste antwoord door Noordzee
Welkom terug
Ik blijf hoop houden dat er ooit voor Digitenne een insteekkaart gaat komen. Maar dit is voor de klant pas echt interessant als de tuner in de TV HEVC h.265 ondersteunt. Nu zal de meerderheid van de klanten nog niet zo'n TV gebruiken.
Of jouw TV geschikt is, kun je zelf testen door een antenne (die werkt zonder 5 volt voeding of jouw huidige antenne aansluiten op een externe voeding)) rechtstreeks aan te sluiten op jouw TV. Als je dan de NPO-zenders kunt ontvangen, is jouw TV er klaar voor. En anders blijf je een settopbox nodig hebben.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.