Skip to main content

Waarom moet ik een nieuw digitenne abonnement nemen om een insteekt te krijgen?

Nu ben ik al geruime tijd klant bij KPN, zit in een buitengebied en kan maar 1 itv aansluiten omdat de internetsnelheid er geen 2 aan kan nu kan ik dat oplossen met digitenne echter met een moderne tv kan je ook via software kijken zoals op je mobiel maar dat werkt bij mij ook niet altijd, ik heb zelfs een zingt abonnement voor de tv, ik zou graag een insteekkaart hebben voor m’n tv zonder dat ik een extra abo moet aanschaffen.

 

@rudi

Je zou kunnen overwegen om het toch te doen op de manier zoals Marcia voorstelde en dan voor jouw tweede TV een eigen ontvanger te gebruiken. Zelf doe ik dat ook voor mijn tweede TV, daar gebruik ik een XORO-ontvanger voor: 

Xoro HRM 8761 

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07BBB48PY/ref=sr_1_13?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=2EPP2D4ADX80O&keywords=dvb-t2+receiver+mit+ci+plus+slot&qid=1636275688&sprefix=dvb-t2+re%2Caps%2C163&sr=8-13

inclusief USB-recorder. 
 

Het is een investering, maar deze ontvanger werkt zelfs beter dan jouw huidige KPN-ontvanger. En je hebt het voordeel dat je binnen enkele dagen twee CI+-modules in huis hebt.

@rudi

Is het omruilen al gelukt via 0800-0402? 

@rudi 

We zijn ruim twee maanden verder. Heb je inmiddels via 0800-0402 een CI+-module kunnen regelen? 


Goed nieuws! Per vandaag (9 augustus '22) is het weer mogelijk om op een normale manier insteekkaarten te bestellen zonder dat we allerlei omwegen hoeven te gebruiken. En je kunt dan ook weer, als je zou willen, insteekkaarten en ontvangers combineren in hetzelfde abonnement. 

Het kan zijn dat voor enkele individuele klanten het abonnement nog stuk is, dan wil dit nog niet. Die klanten staan genoteerd en worden centraal van ons uit hersteld. Daarna kan het voor hen ook. Omdat Marcia eerder al aangaf dat het voor jou stuk was gegaan, @rudi, kan het zijn dat jij ook een van die mensen bent waarbij dit nog hersteld moet worden. En anders kun je nu de insteekkaart krijgen die je wilt. Je kan hiervoor telefonisch contact opnemen. Maar als je wilt kan ik dit ook voor je nakijken.


@rudi 

Hoe is de status nu? Is het al geregeld?Â