Skip to main content

wat een waardeloze provider. Ik heb 4 weken geleden digitaal kastje omgeruild voor insteekkaart. Maar werkt voor geen meter. Nu wil ik deze weer omruilen voor digitaal kastje. Heb 14 chat berichten gedaan 7 x 0800 gebeld maar heb nog niks ontvangen. Dus waardeloos hier bij kpn zit al 4 weken zonder tv. Maar ga dit Maar uit handen geven. Want kpn houd me aan lijntje Maar wel betalen

vr gr Wilma de boer 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Pitsteward ,

Wil je je profiel invullen?Dan kan een moderator even kijken voor je.


Nee,Niet hier maar in je profiel.

Klik op de drie puntjes en dan bewerken en verwijder het adres.


Nee,Niet hier maar in je profiel.

Klik op de drie puntjes en dan bewerken en verwijder het adres.

En weet je al meer? Zal wel niet


Ik ben geen medewerker(moderator) maar ook een klant,Ik kan je dus niet verder helpen en je zal moeten wachten tot de medewerker komt.Dat duurt wel een dag of 2 gemiddeld.

 


Hi @Pitsteward! Dank je voor het invullen van je profiel. Ik heb er voor je naar gekeken. Het lijkt erop dat je bestelling in onze systemen is vastgelopen. Ik zie ook de oproep in ons systeem staan met een verzoek even te bellen. Dit verzoek is van gister, 2 maart. Zou je daarom nog een keer contact kunnen opnemen? Als het goed is heb je hiervoor een speciaal nummer gekregen en een inlogcode. Als je die gebruikt krijg je gelijk de juiste persoon aan de lijn. 


Ik heb al gebeld zou nu goedkomen 

Maar heb me twijfels

Insteekkaart is geannuleerd 

Dus moet nu digitenne kastje krijgen

Maar nog niks gehoord 

 


Code en alles gehad en er na toe gebeld


@Pitsteward het antwoord klinkt goed. Nu nog het resultaat. Als je vragen hebt is de beste manier van contact het eerder gebelde telefoonnummer. Ik hou nog even de systemen in de gaten voor je en hou je hier op de hoogte.


Hi @Pitsteward! Waar het op lijkt is dat de omruil vast blijft hangen in ons systeem. Om die reden heb ik aansturing gedaan om dat op te lossen. 

Zolang dat proces bezig is kan helaas niet alsnog de nieuwe apparatuur gestuurd worden. Wel hou ik je op de hoogte met updates van het oplossen. 


@Pitsteward ik zie dat er ondertussen aansturing is gedaan. Heb je alles nu compleet? :relaxed:


@Bram_ 

Hoi bram ik heb alles retour gestuurd maar tot nu toe geen reactie of een nieuwe modem jij bent de eerste die reageert na het retour sturen 

Wordt er wel zeer moedeloos van en moet ook gewoon betalen 

Help help help hoe krijg ik weer tv


@Sasha007 begrijp ik daaruit goed dat je helemaal geen Digitenne apparatuur in huis hebt op dit moment? 

Verder klopt het wel dat de klantenservice niet naar jou zal bellen. Die zijn om gebeld te worden. 

Als je helemaal geen Digitenne apparatuur hebt, laat dat even weten. Ik zie een aantal verzendingen en notities staan. Dus het lijkt me handig om even op te maken hoe het er nu voor staat. 


@Bram_ 

Beste bram 

Ik heb een mailtje gekregen dat ik mijn apparatuur moest terug sturen dat heb ik in middels gedaan ik heb terug gestuurd 2x insteekkaart pakket 2x antenne met kabel dit heb ik allemaal gekregen om het weer werkend te krijgen maar niks werkt

Dus ik wil gewoon weer een kastje van digitenne onder de tv

Zo moeilijk is dat toch niet lijkt mij.


@Bram_ 

Beste  bram

Wat er ook nog aan de hand is is dat mijn abonnement van 18 naar 23 euro is gegaan terwijl dit altijd 18 euro was.


@Sasha007 dat laatste had te maken met dat er nu 2 insteekkaarten in het abonnement staan. Ik heb een wijziging gedaan waarmee je gewoon weer 1 ontvanger krijgt. Voor 18 euro. Als die wijziging klaar is kijk ik voor je naar de kosten. :relaxed:


@Bram_ 

Beste Bram 

Als dat lukt dan zou dat fantastisch zijn 

Dus als ik goed begrijp komt er een ontvanger mijn kant op zodat ik weer tv kan kijken en ik ook weer het gewone bedrag gaat betalen. 

 


@Bram_ 

Beste Bram 

Is er al iets bekend wanneer de nieuwe modem wordt opgestuurd 

Duurt nu wel erg lang 


@Sasha007 ik snap dat het lang duurt. Ik zie ook dat de bestelling die ik geplaatst heb is vastgelopen. Daarom heb ik contact gezocht met de afdeling die hier over gaat. Zodra ik daar antwoord op heb laat ik het gelijk weten. Excuus voor de vertraging! 


@Bram_ Beste bram 

Snap ik allemaal maar zit nu al ruim 3 weken te wachten 

 


@Bram_ 

Vindt het nu niet grappig meer 


@Bram_ 

Zie nu net dat de bestelling geannuleerd is

Ordernummer ARMOR3840283-1

Snap er niks meer van hoe moeilijk moet het zijn 


@Sasha007 de reden dat zo'n bestelling vastloopt is dat er iets mis is binnen het klantnummer. Als ergens in de registratie iets staat waar het bestelsysteem niet mee om kan gaan loopt een bestelling vast. Zie het een beetje als een artikel waar geen streepjescode op staat bij de kassa. Dan kan de kassa er niks mee en moet er iemand de winkel in om een soortgelijk artikel op te zoeken. Of handmatig opzoeken en rechtzetten.

Dat is ongeveer wat er nu aan de hand is. Alleen is het zonder onderzoek niet duidelijk welke streepjescode mist. Dus dat zijn we aan het herstellen. Maar dit moet handmatig. Dus duurt het wat langer. 

De reden dat de bestelling geannuleerd is heeft te maken met dat er meer vastgelopen bestellingen liepen. Die moeten we annuleren om te voorkomen dat alles opnieuw vastloopt nadat we het originele probleem hebben opgelost.

Wel is het zo dat je deze update krijgt juist omdat we voor je bezig zijn. 


@Bram_ 

Beste Bram,

Je bericht snap ik maar hoe lang moet het nog gaan duren en wat is de compensatie hier voor


@Bram_ 

Volgens Vitech moest ik verder in een ander topic

Nou ik snap het niet meer 

Wil gewoon nieuw kastje en snel

Dit is toch te gek voor woorden 

Dacht dat kpn een modern bedrijf was maar nee madurodam is moderner 


@Bram_ 

En hoe is het met de compensatieregeling?????

Hoor graag van jou