@Bram_
En Bram is er al iets bekend wanneer ik weer kan kijken
@Sasha007 excuus voor de stilte. Het was inderdaad opgevallen dat we via twee topics bezig waren met het oplossen.
Inhoudelijk verwachten we richting volgende week een oplossing te hebben. Zodra dat klaar is kunnen we kijken naar wat er in totaal teveel betaald. is. Dan weten we ook wat we kunnen vergoeden.
Contact kan in ieder geval via dit topic. Het andere topic is gesloten.
Wel is de werkwijze op dit forum wat anders dan via chat of telefoon. Het kan hier soms wat langer duren voor je reactie krijgt. Dat betekent niet dat het proces verder stil ligt.
@Bram_
Oké ik wacht het nog even af Bram
Maar verwacht wel dat ik volgende week voor 1-4-2022 alles weer werkend heb.
@Bram_
Hallo Bram
Hoe staat het er nu mee
Hoor al een tijdje niks meer
Denk dat ik maar alles opzeg want zo hebt het geen nut meer valt me vies tegen van kpn🤬🤬🤬
Beste kpn is er iemand die mij kan helpen of steken jullie allemaal jullie koppen in het zand
Zit nu ruim een maand te wachten voor digitenne en heb nog steeds niks belagelijk gewoon.
@Sasha007
Het probleem is ICT-gerelateerd. Het gaat nog zeker tot half april duren.
Er zijn ook zat klanten die juist de insteekkaart willen ipv een ontvanger.
Ik had trouwens zelf die insteekkaart lekker gehouden. In combinatie met een (zelf aan te schaffen) XORO-ontvanger had jij dan al lang ontvangst gehad. Die combi werkt veel beter dan de huurontvanger van KPN.
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07BBB48PY/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=8ICX5NIMRA9H&keywords=xoro+8761&qid=1648902325&sprefix=xoro+8761%2Caps%2C259&sr=8-1
@Noordzee
Beste Noordzee
Waar haal jij het vandaan dat het tot half april gaat duuren en dat het iets gerelateerd is
Gewoon nieuw abonnement oude afsluiten maar dat snappen ze niet bij kpn
Ze snappen het heus wel, maar de systemen werken niet mee.
Heel vervelend. (Ik heb er zelf ook last van gehad.)
Gelukkig heb ik hier nu de CI+-cam werkend met de Xoro 8761 ontvanger. Ideaal !
@Bram_
Beste bram ik hoor niks
Kan ik alweer tv kijken
Hoi @Sasha007 . Excuus voor de late reactie.
Bram is een weekje met verlof en ik bewaak zijn topics. Zoals ik het nu begrijp uit de interne mailwisseling zou jij benaderd moeten zijn door het team dat dit voor de getroffen klanten probeert op te lossen. Blijkbaar is dat nog niet gebeurd. Ik heb mijn contactpersoon om meer informatie gevraagd.
@Erwin_
Beste Erwin,
Dankjewel dat jij dit oppakt maar wat is er nou concreet aan de hand bij kpn digitenne ik zit nu al ruim 2 maanden te wachten en krijg steeds mooie beloftes maar kan nog steeds niet tv kijken hoe slecht is dat.
Ben al lid sinds 2012 zo ga je toch niet met trouwe klanten om.
@Erwin_
En al wat bekend
Waneer kan ik weer tv kijken
Er is iets stuk en dat kost veel tijd om te repareren. Het heeft onze zogenaamde leverstraat te maken. Dat is een heel ingewikkeld administratief proces.
De snelste oplossing zou nu zijn dat ik voor jou een nieuw digitenne abonnement bestel. Dan laten we de oude even voor wat het is en kunnen we die verwijderen zodra het technische probleem is opgelost.
Uiteraard zorg ik er dan ook voor creditering van dubbele kosten. Lijkt jou dit wat?
@Erwin_
Oké dat lijkt me inderdaad de beste oplossing
Dus ja doe maar
Maar de kosten voor de tijd dat ik niet heb kunnen kijken moet ook worden gecrediteerd ruim 2 maanden.
Ik wil wel het kastje en dus niet de insteekkaart.
En het maand tarief van 18 euro.
@Erwin_
En Erwin
Gaat het lukken en zo ja wanneer???
Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
@Sasha007 Het is gelukt en er is een nieuwe bestelling gedaan. De ontvanger zal uiterlijk woensdag 13-4 bij jou thuisbezorgd worden. Ik ga ondertussen naar die andere order en de creditering daarvan kijken.
(uiteraard heb ik de activatiekosten van dit nieuwe abo weggestreept)
Ahhh oké geweldig
Hou me op de hoogte aub wat betreft de oude abo die nog steeds op 23 euro staat ipv 18 euro en dat Iker 2 maanden niet heb kunnen kijken.
@Erwin_
Beste Erwin,
Vandaag nieuwe kastje binnen gekregen en hij doet het pfffff eindelijk
Bedankt daar voor.
Nu graag het oude afsluiten en verrekenen
Hoor graag van jou.
@Erwin_
En Erwin mijn bericht gehad
Hi @Sasha007! Het oude abonnement is opgeheven. Als het goed is krijg je de 19e van de maand de eindfactuur. Dan is duidelijk welk bedrag dubbel is gerekend en doe ik de vergoeding. Deze komt mee met de factuur van het nieuwe abonnement. Daarmee moet alles afgerond zijn! We zijn er bijna!
@Bram_
Ha Bram welkom terug
Oké super kan niet wachten
Thanks
@Sasha007 ik zie dat er ondertussen een eindfactuur is opgemaakt. Zoals ik het zie is alles nu opgelost. Is dat voor jou ook zo?
@Bram_
Beste Bram,
Dankjewel voor alles
Alles doet het weer alleen wat ik nog mis is een tegemoetkoming voor de tijd dat ik niet heb kunnen kijken.