Skip to main content

wat een waardeloze provider. Ik heb 4 weken geleden digitaal kastje omgeruild voor insteekkaart. Maar werkt voor geen meter. Nu wil ik deze weer omruilen voor digitaal kastje. Heb 14 chat berichten gedaan 7 x 0800 gebeld maar heb nog niks ontvangen. Dus waardeloos hier bij kpn zit al 4 weken zonder tv. Maar ga dit Maar uit handen geven. Want kpn houd me aan lijntje Maar wel betalen

vr gr Wilma de boer 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Bram_ 

En Bram is er al iets bekend wanneer ik weer kan  kijken 


@Bram_ 

Ik hoor maar niks


@Sasha007 excuus voor de stilte. Het was inderdaad opgevallen dat we via twee topics bezig waren met het oplossen.

Inhoudelijk verwachten we richting volgende week een oplossing te hebben. Zodra dat klaar is kunnen we kijken naar wat er in totaal teveel betaald. is. Dan weten we ook wat we kunnen vergoeden.

Contact kan in ieder geval via dit topic. Het andere topic is gesloten.

Wel is de werkwijze op dit forum wat anders dan via chat of telefoon. Het kan hier soms wat langer duren voor je reactie krijgt. Dat betekent niet dat het proces verder stil ligt. 🙂


@Bram_ 

Oké ik wacht het nog even af Bram

Maar verwacht wel dat ik volgende week voor 1-4-2022 alles weer werkend heb.


@Bram_ 

Hallo Bram

Hoe staat het er nu mee

Hoor al een tijdje niks meer 

Denk dat ik maar alles opzeg want zo hebt het geen nut meer valt me vies tegen van kpn🤬🤬🤬


Beste kpn is er iemand die mij kan helpen of steken jullie allemaal jullie koppen in het zand

Zit nu ruim een maand te wachten voor digitenne en heb nog steeds niks belagelijk gewoon. 


@Sasha007

Het probleem is ICT-gerelateerd. Het gaat nog zeker tot half april duren. 

Er zijn ook zat klanten die juist de insteekkaart willen ipv een ontvanger.

Ik had trouwens zelf die insteekkaart lekker gehouden. In combinatie met een (zelf aan te schaffen) XORO-ontvanger had jij dan al lang ontvangst gehad. Die combi werkt veel beter dan de huurontvanger van KPN. 

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07BBB48PY/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=8ICX5NIMRA9H&keywords=xoro+8761&qid=1648902325&sprefix=xoro+8761%2Caps%2C259&sr=8-1


@Noordzee 

Beste Noordzee

Waar haal jij het vandaan dat het tot half april gaat duuren en dat het iets gerelateerd is

Gewoon nieuw abonnement oude afsluiten maar dat snappen ze niet bij kpn


Ze snappen het heus wel, maar de systemen werken niet mee. 

Heel vervelend. (Ik heb er zelf ook last van gehad.)

Gelukkig heb ik hier nu de CI+-cam werkend met de Xoro 8761 ontvanger. Ideaal ! 


@Bram_ 

Beste bram ik hoor niks 

Kan ik alweer tv kijken 


Hoi @Sasha007 .  Excuus voor de late reactie.

Bram is een weekje met verlof en ik bewaak zijn topics.  Zoals ik het nu begrijp uit de interne mailwisseling zou jij benaderd moeten zijn door het team dat dit voor de getroffen klanten probeert op te lossen. Blijkbaar is dat nog niet gebeurd. Ik heb mijn contactpersoon om meer informatie gevraagd.


@Erwin_ 

Beste Erwin, 

Dankjewel dat jij dit oppakt maar wat is er nou concreet aan de hand bij kpn digitenne ik zit nu al ruim 2 maanden te wachten en krijg steeds mooie beloftes maar kan nog steeds niet tv kijken hoe slecht is dat.

Ben al lid sinds 2012 zo ga je toch niet met trouwe klanten om.


@Erwin_ 

En al wat bekend 

Waneer kan ik weer tv kijken 


Er is iets stuk en dat kost veel tijd om te repareren. Het heeft onze zogenaamde leverstraat te maken. Dat is een heel ingewikkeld administratief proces.

De snelste oplossing zou nu zijn dat ik voor jou een nieuw digitenne abonnement bestel.   Dan laten we de oude even voor wat het is en kunnen we die verwijderen zodra het technische probleem is opgelost. 

Uiteraard zorg ik er dan ook voor creditering van dubbele kosten.  Lijkt jou dit wat? 


@Erwin_ 

Oké dat lijkt me inderdaad de beste oplossing 

Dus ja doe maar 

Maar de kosten voor de tijd dat ik niet heb kunnen kijken moet ook worden gecrediteerd ruim 2 maanden. 

Ik wil wel het kastje en dus niet de insteekkaart. 

En het maand tarief van 18 euro. 


@Erwin_ 

En Erwin

Gaat het lukken en zo ja wanneer???

 


Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?


@Sasha007 Het is gelukt en er is een nieuwe bestelling gedaan. De ontvanger zal uiterlijk woensdag 13-4 bij jou thuisbezorgd worden. Ik ga ondertussen naar die andere order en de creditering daarvan kijken.

(uiteraard heb ik de activatiekosten van dit nieuwe abo weggestreept)


Ahhh oké geweldig 

Hou me op de hoogte aub wat betreft de oude abo die nog steeds op 23 euro staat ipv 18 euro en dat Iker 2 maanden niet heb kunnen kijken. 


@Erwin_ 

Beste Erwin, 

Vandaag nieuwe kastje binnen gekregen en hij doet het pfffff eindelijk 

Bedankt daar voor.

Nu graag het oude afsluiten en verrekenen 

Hoor graag van jou.


@Erwin_ 

En Erwin mijn bericht gehad 


Hi @Sasha007! Het oude abonnement is opgeheven. Als het goed is krijg je de 19e van de maand de eindfactuur. Dan is duidelijk welk bedrag dubbel is gerekend en doe ik de vergoeding. Deze komt mee met de factuur van het nieuwe abonnement. Daarmee moet alles afgerond zijn! 🙂 We zijn er bijna!


@Bram_ 

Ha Bram welkom terug 

Oké super kan niet wachten 

Thanks 👍


@Sasha007 ik zie dat er ondertussen een eindfactuur is opgemaakt. Zoals ik het zie is alles nu opgelost. Is dat voor jou ook zo?


@Bram_ 

Beste Bram, 

Dankjewel voor alles 

Alles doet het weer alleen wat ik nog mis is een tegemoetkoming voor de tijd dat ik niet heb kunnen kijken.