Skip to main content

wat een waardeloze provider. Ik heb 4 weken geleden digitaal kastje omgeruild voor insteekkaart. Maar werkt voor geen meter. Nu wil ik deze weer omruilen voor digitaal kastje. Heb 14 chat berichten gedaan 7 x 0800 gebeld maar heb nog niks ontvangen. Dus waardeloos hier bij kpn zit al 4 weken zonder tv. Maar ga dit Maar uit handen geven. Want kpn houd me aan lijntje Maar wel betalen

vr gr Wilma de boer 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Sasha007  Ik ga ondertussen naar die andere order en de creditering daarvan kijken.

(uiteraard heb ik de activatiekosten van dit nieuwe abo weggestreept)

@Bram_

Beste Bram, 

Dankjewel voor alles 

Alles doet het weer alleen wat ik nog mis is een tegemoetkoming voor de tijd dat ik niet heb kunnen kijken. 

 

 

@Erwin_  of @Bram_  gaan de creditering voor de niet genoten diensten vast binnenkort in orde maken. 


@Erwin_ @Bram_ 

Oké top alvast bedankt 


Hi @Sasha007! Ik zie dat er al een deel is vergoed voor de storing. Ik heb bij deze ook een vergoeding voor de rest van de storing gedaan. Deze wordt meegenomen met de factuur van de volgende maand. Laat je hier nog even weten als je die in goede orde ontvangen hebt? Dan moet daarmee dan toch echt alles goed afgerond zijn!

Wel nog een laatste excuus dat het allemaal zo lang heeft geduurd. Maar dan moet nu toch echt alles klaar zijn.🙂


@Bram_ 

Dankjewel voor alles en dat het na zo'n tijd toch allemaal goed is gekomen. 

Ik laat het je weten als ik het ontvangen hebt. 

Nogmaals bedankt. 


 

 

 

 

 

Admin: afbeeldingen in spoiler geplaatst voor overzichtelijkheid.


@Erwin_ @Bram_ 

Beste heren,

Ik heb alles retour gestuur maar jullie zeggen dat er nog 2 insteekkaart niet retour zijn .

Ik heb hier 2 track en Trace code van de spullen die ik retour gestuurd heb

Kunnen jullie dit graag uitzoeken 

 

Admin: afbeeldingen in spoiler geplaatst voor overzichtelijkheid.


 

 

@Erwin_ @Bram_ 

Admin: afbeeldingen in spoiler geplaatst voor overzichtelijkheid.


@Erwin_ @Bram_ 

Laat het graag even weten wordt er een beetje nerveus van 


@Sasha007 ik snap dat zulke berichten wat strenge taal bevatten. Maar in dit geval is nerveus echt niet nodig. Ik ga in het systeem zetten dat je alles al hebt teruggestuurd. Daarmee moet de kous af zijn. Excuus voor de overlast. 


@Bram_ 

Oké geweldig bram

Alvast bedankt lucht echt op


@Bram_ 

Beste bram,

Nu net weer mailtje gekregen voor het terugsturen van de apparatuur jij zou dit toch regelen. 

Kan je kijken waar het fout gaat


@Bram_ 

Alvast bedankt 

 


@Bram_ @Erwin_ @Pitsteward 

Hallo allemaal is er al iets bekend dat ik alles al heb terug gestuurd 

Had ook track en Trace code foto mee gestuurd maar kreeg toch weer mail of ik de spullen wil terug sturen maar alles is al terug gestuurd. 

Help help


@Bram_ @Erwin_ 

Hallo allemaal, 

Is er al iets bekend of moet ik het gewoon laten voor wat het ishoor het graag 

Â