Skip to main content

Kan ik Digitenne abonnement ook aanvragen voor 3 maanden (b.v. de maanden Juni-Juli en Augustus). Ik ben al KPN klant.

m.v.r.grtv John Vogelzang

Ā 

HalloĀ @johnvogelzangĀ ,

Als jij thuis al een abonnement hebt op KPN TV (Interactieve TV), dan kun je via bv Mijn KPN een extra Digitenne ontvanger huren. Dat kost dan 5 euro per maand en je kunt het (aanvullende) Digitenne-abonnement dan maandelijks opzeggen. Je zit dan dus niet vast aan een jaarcontract voor de huur van de Digitenne-ontvanger. Hou wel rekening met een opzegtermijn van Ć©Ć©n maand.Ā 

Lukt het niet via Mijn KPN? Bijvoorbeeld omdat je nog een heel oud abonnement hebt. Bel dan met 0800-0402. Dan helpen ze jeĀ daar verder.Ā 

Ā Ā Ā Ā 


@NoordzeeĀ schrijft:

Dat kost dan 5 euro per maand en je kunt het abonnement dan maandelijks opzeggen.

Kleine correctie. Je kunt de huur van deze ontvanger dan na een maand elk moment beƫindigen. Je huurt 'm (dan) namelijk onder je KPN iTV abonnement. DƔt beƫindig je niet natuurlijk; wel de decoderhuur Digitenne.

Heb je nog een oud abonnement met de term glasvezel in de naam dan kan het niet. (bv Alles in 1 glasvezel instap)


OK duidelijkĀ @PeterGĀ , Ik heb er even aanvullend Digitenne-abonnement bijgezet ter verduidelijking.Ā