Met camcorder, analoge HDD(/DVD) recorder, foto camera, phone???
Graaq plaatsen op YouTube.
Voorbaat dank!
Bladzijde 1 / 1
Ik denk dat je hier wat toelichting bij moet geven, welke analoge TV heb je het over ?
Alleen ziggo heeft dat nog gedeeltelijk, KPN iig niet toch ?
De afschakeling van de analoge ether TV ligt al weer heel wat jaren achter ons , 10 december 2006.
Alleen ziggo heeft dat nog gedeeltelijk, KPN iig niet toch ?
De afschakeling van de analoge ether TV ligt al weer heel wat jaren achter ons , 10 december 2006.
Volgens mij bedoeld Adam88 uitschakelen van Digitenne DVB-T maar ik kan het mis hebben.
Dat is ook Digitaal niet analoog. Ziggo heeftt inderdaad nog deels analoog via de kabel. Telfort heeft dit nog via glasvezel naast DVB-C dat wordt dit jaar afgebouwd.
Dat is ook Digitaal niet analoog. Ziggo heeftt inderdaad nog deels analoog via de kabel. Telfort heeft dit nog via glasvezel naast DVB-C dat wordt dit jaar afgebouwd.
Inderdaad, dit heeft
Hij wil graag het moment op beeld hebben dat Digitenne versie 1 uit de lucht gaat en de daar op volgende beelden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.