Skip to main content

k wil mijn abonnement opzeggen, omdat ik nauwelijks nog tv kijk. Een vriend wil mijn abonnement overnemen zodat hij mijn rebox ontvanger kpn gebruiken

Is dit mogelijk?

Ik kan overigens kosteloos opzeggen.

Hallo @Hakuin ,

Ga samen met jouw vriend naar een KPN-winkel en neem allebei je ID-bewijs mee. 
 

Vermoedelijk krijgt je vriend dan een eigen persoonlijk abonnement. Met een beetje geluk mag hij dan jouw mooie Rebox-ontvanger overnemen. Ik garandeer niets, maar via 0800-0402 gaat dit vast niet lukken. In een winkel heb je kans op een behulpzame medewerker. 


Hallo @Hakuin ,

Ga samen met jouw vriend naar een KPN-winkel en neem allebei je ID-bewijs mee. 
 

Vermoedelijk krijgt je vriend dan een eigen persoonlijk abonnement. Met een beetje geluk mag hij dan jouw mooie Rebox-ontvanger overnemen. Ik garandeer niets, maar via 0800-0402 gaat dit vast niet lukken. In een winkel heb je kans op een behulpzame medewerker. 

Contractovername kan niet via de telefonische klantenservice geregeld worden. Dus bellen heeft sowieso geen zin. 

Naast het regelen in de winkel, kun je ook online een overname doorgeven: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen/tv-internet-bellen-contract-overnemen.htm @Hakuin 


Klopt @Jeroen_dB ,

Maar ik vrees dat hij @Hakuin dan wel zijn Rebox moet inleveren en dat zijn vriend een ZTE krijgt. In de winkel valt er wellicht wat te regelen. 


Klopt @Jeroen_dB ,

Maar ik vrees dat hij @Hakuin dan wel zijn Rebox moet inleveren en dat zijn vriend een ZTE krijgt. In de winkel valt er wellicht wat te regelen. 

Bij een contractovername blijft alles qua apparatuur verder hetzelfde. Enige dat wijzigt is de naam van de contractant. We gaan niet dan ook apparatuur terug laten sturen en vervolgens nieuwe versturen. Het betreft geen opzegging. 

Als ​​​​​@Hakuin daadwerkelijk eerst zelf een opzegging doorgeeft, dan moet zijn apparatuur retour. Daar verandert dan een KPN winkel verder ook niets aan. 


OK @Jeroen_dB ,Top

Dan is dat de oplossing voor @Hakuin .

 


Bedankt, Hij gaat digitenne eerst even proberen of het werkt bij hem.