Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb een aantal digitenne abonnementen vanwege verhuur van chalets op een vakantiepark.

Er zijn een aantal antenne kabels met een breuk waardoor het ontvangst niet meer werkt of slecht is.

Zou ik een aantal nieuwe kabels kunnen ontvangen?

Ik hoor graag van u,

 

Groet, V.A.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @V.A. ,

Zijn dat binnen of buiten antenne´s?Wil je je profiel aanvullen en hier melden hoeveel kabels je nodig hebt?

Dan kan een moderator vast wel wat regelen.


Goedemorgen,

Ik heb mijn profiel aangevuld met mijn gegevens.

Zowel prive als zakelijk gebruik ik digitenne. (5 abonnementen)

Ik zou graag 3 nieuwe kabels willen ontvangen.

Alvast vriendelijk bedankt.

V.M.C. Assendelft (Guesthouse Lazey)


Dan is het even wachten op de moderator,Momenteel duurt dat ong. 3 dagen.

Moet het voor een binnen of buitenantenne zijn?Die kabels zijn namelijk verschillend.

 


Als het mogelijk is 2 binnen kabels en 1 buitenkabel met een maximale verkrijgbare lengte.


Ik weet niet of ze een losse buitenkabel kunnen versturen,Maar de moderator zal zo wel langskomen en voor je kijken.Voor de binnenkabels zullen de hele antenne´s vervangen moeten worden.


Hoi Martijn,

Geen probleem, als het niet anders kan dan maar de gehele antenne vervangen.
Ik hoop dat het nog gaat lukken voor het weekend want dan krijg ik weer nieuwe gasten.


Groet, Volkert


Ik neem aan dat ze wel op tijd komen,Maar zoals altijd is bellen sneller.Dat nummer is 0800-0402.


Top, bedankt!


Als het mogelijk is 2 binnen kabels en 1 buitenkabel met een maximale verkrijgbare lengte.

Hallo @V.A. ,

Voor de binnenantennes zal je vervangende antennes opgestuurd krijgen. De kabel is daar een onderdeel van. 

Voor de buitenantenne bestaat een buitenmontageset. Daar zit een goede kwaliteit kabel bij van 10 meter lang.   

Ik vermoed dat je één zo'n buitenmontagesetset nodig hebt en twee binnenantennes.  

De moderator die hier nog komt, gaat het verder verzorgen. 


Heel fijn, bedankt voor de snelle oplossing.


Hoi @V.A., nog van harte welkom op ons forum. Goed om te zien dat je al zo op weg geholpen bent :)

Fijn dat je je gegevens ook al in je forumprofiel hebt gezet. Je hebt 3 kabels nodig lees ik. Ik kijk graag even mee naar wat ik voor je kan doen. Kan je alleen je gegevens nog aanvullen met de info van jouw Digitenne abonnementen? De klantnummers zijn goed, of anders de bijbehorende CAS-ID's. Geef je een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt? In het vak ‘persoonlijke opmerkingen’ zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.


Goedemiddag,

Hoe kom ik in het vak “persoonlijke opmerkingen” ?

Ik heb van de facturen de klantnummers waar je mijn abonnementen op kunt zien.

Groet, V. Assendelft


Klik op de groene letters: 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Klantennummers van mijn facturen heb ik toegevoegd aan mijn persoonlijke opmerkingen.


@V.A. Super, dankjewel! Ik heb zojuist 3 nieuwe kabels voor je aangevraagd, elk van 5 meter lang. Dat is de maximale lengte die ik kan kiezen. Mocht je toch een langere kabel en/of buitenmontageset nodig hebben, deze kan je vinden in onze Webshop. Ik hoop natuurlijk dat je uit de voeten kunt met de kabels die ik je toegestuurd hebt, je ontvangt ze binnen enkele dagen :)


Ik wil niet vervelend doen @Alexandra , Maar losse kabels van 5M opsturen kan niet,Dat is een verlengkabel die je nu hebt besteld.Die is met een coax in naar coax uit aansluiting,Je moet een je hebben met coax in naar F connector.

Die hebben jullie niet,Dus de hele antenne moet gewisseld worden en voor de buitenkabel zal een hele buitenset moeten komen.

Dus de benodigdheden:

2xfunke V5

1x buitenset.

@Alex_P maakte deze fout ook al 2 weken geleden….

jouw kabel
De juiste(al is hij bij jullie zwart)

Misschien dat de tekst bij jullie opstuur-systeem wat verduidelijkt kan worden?Bv: alleen geschikt om de antenne te verlengen,de andere kabel blijft benodigd.Daar heeft zowel de klant als jullie profijt van,Want jullie verspillen niet onnodig kabeltjes+verzendkosten én de klant het eerder zijn antenne+kabel!


Klopt helemaal wat @martijn197108 schrijft. 

Dit is inmiddels hier op het forum al zeker een keer of tien fout gegaan. 

 

Als het mogelijk is 2 binnen kabels en 1 buitenkabel met een maximale verkrijgbare lengte.

Hallo @V.A. ,

Voor de binnenantennes zal je vervangende antennes opgestuurd krijgen. De kabel is daar een onderdeel van. 

Voor de buitenantenne bestaat een buitenmontageset. Daar zit een goede kwaliteit kabel bij van 10 meter lang.   

Ik vermoed dat je één zo'n buitenmontagesetset nodig hebt en twee binnenantennes.  

De moderator die hier nog komt, gaat het verder verzorgen. 

 

@Alexandra 

Dus graag twee nieuwe binnenantennes en één buitenmontageset aan @V.A. opsturen. 

 


Dank voor de 2e mening @Noordzee :wink:


@martijn197108 @Noordzee Klopt, ik had het mis zie ik nu ook. Dank voor de vriendelijke correctie heren :sweat_smile:

 

@V.A. Ik stuur de juiste benodigdheden nu alsnog naar je op. Je ontvangt ze zo snel mogelijk thuis op het opgegeven adres. Ik hoop dat je ze op tijd binnen hebt!


Bedankt voor de moeite.
Helaas heb ik de gewone coax kabels ontvangen maar moet ze hebben met F-connector aansluiting.

Deze gewone coax passen niet op de antennes die ik krijg meegeleverd met een digitene abonnement.

 


Klopt, de tweede zending is wel goed. Hou je brievenbus in de gaten!