Skip to main content

Hoe kan het zijn dat ik hier op het forum Kees dat toch degelijk espn op het noodpakket word geactiveerd. 
 

en dat ik na meerdere keren bellen en gewoon betalen te horen krijg dat het niet mogelijk is.  
 

waarom word het gewoon niet geactiveerd?
 

 

Hoi @Famhartognl, welkom op het forum. Als je ESPN hebt bij je normale pakket kan dat bekeken worden. Als dat geen onderdeel is van je normale pakket kan dat niet. Waarvoor heb je het noodpakket precies gekregen? Als je die nog hebt kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik meekijken en als ESPN actief is kan ik een verzoek doen om dat et activeren bij het noodpakket.


ik zit tussen 2 adressen in en tijdelijk op een camping.

ook het nieuwe adres word niet direct aangesloten en daarvoor heb ik een noodpakket gekregen.

ik heb een ESPN op mijn interactieve account afgesloten.

 

Zou graag via digitenne kijken, want nu gaat het via de dongel en kijk ik via mijn mobiel.

ook daarvan is het bereik door bebost gebied slecht en gaat mijn DOP-bundel er sneller doorheen.

ook is het natuurlijk op een klein schermpje en kijk liever gewoon op groot scherm.

 

mijn profiel is deels bijgewerkt.


Hoi @Famhartognl, welkom op het forum. Als je ESPN hebt bij je normale pakket kan dat bekeken worden. Als dat geen onderdeel is van je normale pakket kan dat niet. Waarvoor heb je het noodpakket precies gekregen? Als je die nog hebt kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik meekijken en als ESPN actief is kan ik een verzoek doen om dat et activeren bij het noodpakket.

Kan dat evt nog voor het weekend geregeld worden?


Op een groot scherm is dat zeker makkelijker en fijner te kijken, dat ben ik helemaal met je eens! Is het adres wat je ingevoerd hebt op je profiel het adres waar je nu bent, of een van de andere adressen waar de aanvraag loopt? Ik zie op dit adres namelijk geen aanvraag of iets in die geest staan, kan je het adres voor me controleren?

Of het voor het weekend gelukt is durf ik niet te zeggen, als ik de gegevens volledig en compleet heb kan ik het verzoek ervoor doorzetten en dan moet een andere afdeling dat activeren. 


Het adres wat in mijn profiel staat is het adres waar ik naar toe ben verhuisd zins 16 aug en waar voorlopig ik via een noodpakket kijk. 
 

er zou evt nog een toevoeging (a) achter het huis-nr moeten. 


Daarmee zie ik gek genoeg ook geen abonnement of aanvraag staan. Zou het kunnen zijn dat het op het oude adres was aangevraagd, dat het daar staat? Je hebt het noodpakket gekregen, die kan alleen gestuurd worden als er ergens iets bekend is. De vraag is nu vooral waar, zodra we dat hebben gevonden kan ik het verzoek doorzetten.


Ja de aanvraag is gedaan toen ik nog op het oude adres woonde. 
 

hoe stuur ik jouw die gegevens van het oude adres. 


Ja de aanvraag is gedaan toen ik nog op het oude adres woonde. 
 

hoe stuur ik jouw die gegevens van het oude adres. 

Die kun je noteren in ‘Persoonlijke Opmerkingen’ in je profiel.


Had ik al gedaan. 


Met dat adres zie ik gelukkig veel meer inderdaad! Ik heb het verzoek doorgezet naar de afdeling die het aan kan zetten. Bij de gegevens zag ik het CAS-ID van de noodpakket Digitenne nog niet staan, het kan zijn dat zij daar nog naar vragen. Zou je die voor dat geval ook nog bij "Persoonlijk opmerkingen” kunnen zetten?


Hier ben ik alweer @Famhartognl, ik heb al een terugkoppeling gekregen. De ESPN zenders zijn aangezet bij jouw noodpakket Digitenne! ESPN 1 kan je vinden op kanaal 24 en ESPN 2 op kanaal 25 :slight_smile: