Skip to main content

Omdat wij ons nieuwe appartement voor de feestdagen intrekken en onze glasvezel aansluiting pas 10 Januari geactiveerd kan worden , vroeg ik me af of je ook b v voor 1 maand of zo Digitenne zou kunnen nemen   dan zit je in ieder geval niet helemaal zonder T V.

 

Hallo @H u u b ,

Heb je nu al een abonnement met internet en KPN TV? 

Dan kun je direct Digitenne erbij bestellen voor vijf euro per maand. Na een maand kun je dit dan weer opzeggen, want er is een opzegtermijn van één maand. 

Die Digitenne kun je ook in jouw nieuwe appartement zetten, wel moet je jouw huidige Internet en TV abonnement laten doorlopen. 

Digitenne-only (achttien euro per maand) is alleen mogelijk bij een minimale afname van één jaar. 

 


Heeft u bij KPN een verhuizing doorgeven? Of heeft u bij KPN een nieuw abonnement afgesloten op dat nieuwe adres?

Als het om een verhuizing gaat, dan kunt u volgens mij 1voudig een digitenne ontvanger erbij nemen voor 5 euro per maand. En die stuurt u gewoon weer terug waneer u hem zat bent. Daar zit geen opzegtermijn ofzo aan dacht ik.


Oke,  nee is geen verhuizing op ons oude adres hadden we een provider die op ons nieuwe adres niet kan leveren vandaar de overstap naar KPN   i i g bedankt voor uw antwoord


Ok @H u u b ,

Vanaf het moment dat jouw abonnement voor internet en TV bij KPN gaat lopen, kun je er ook een Digitenne bij huren voor minimaal één maand. Dus regel het abonnement meteen en niet pas na de aanleg van glasvezel. 
 

Hallo @H u u b ,

Heb je nu al een abonnement met internet en KPN TV? 

Dan kun je direct Digitenne erbij bestellen voor vijf euro per maand. Na een maand kun je dit dan weer opzeggen, want er is een opzegtermijn van één maand. 

Die Digitenne kun je ook in jouw nieuwe appartement zetten, wel moet je jouw huidige Internet en TV abonnement laten doorlopen. 

Digitenne-only (achttien euro per maand) is alleen mogelijk bij een minimale afname van één jaar.