Skip to main content

Is het mogelijk om mijn digitenne te delen met me buren op de camping ? en zo ja hoe werkt dat?

 

Graag reactie
 

Gr Annie

Hallo @Annie07 , dat kan, als jij een Digitenne-abo hebt, nodig je de buren uit en kun je gezellig samen tv kijken.

Of bedoel je dat niet?

Op een andere manier delen kan niet. De buren kunnen zelf een abonnement nemen op Digitenne.

 


Hi Jan,

 Ha ha jij bedoeld zeker dat ik de buren uitnodig en ze kunnen bij mij kijken.

Maar das niet helemaal de bedoeling ha ha. Ik dacht ik koop ze een digitenne box voor hun geef ze een code en kunnen ze op mijn naam kijken of is dat niet mogelijk?

Gr Annie

 


Nee, dat kan niet. Er is geen code. Als je digitenne afneemt van KPN, dan krijg je een ontvanger. Hiermee kun je kijken. Verder is er geen code ofzo. Alleen met die ontvanger kun je kijken.


Maar das niet helemaal de bedoeling ha ha. Ik dacht ik koop ze een digitenne box voor hun geef ze een code en kunnen ze op mijn naam kijken of is dat niet mogelijk?

Nee dat is niet mogelijk, jouw abonnement is namelijk gekoppeld aan het CAS-ID van de Digitenne-ontvanger die je in bruikleen hebt van KPN. De enige mogelijkheid is om een tweede ontvanger aan je abonnement toe te voegen of dat de buren zelf een abonnement afnemen.


Hi Jan,

 Ha ha jij bedoeld zeker dat ik de buren uitnodig en ze kunnen bij mij kijken.

Maar das niet helemaal de bedoeling ha ha. Ik dacht ik koop ze een digitenne box voor hun geef ze een code en kunnen ze op mijn naam kijken of is dat niet mogelijk?

Gr Annie

 

Hallo @Annie07 , nee dat kan niet, de buren kunnen wel zelf een Digitenne-abo bij KPN afsluiten, dan krijgen ze een tv-kastje en antenne, net zoals jij hebt.

 


Hi Jan,

 Ha ha jij bedoeld zeker dat ik de buren uitnodig en ze kunnen bij mij kijken.

Maar das niet helemaal de bedoeling ha ha. Ik dacht ik koop ze een digitenne box voor hun geef ze een code en kunnen ze op mijn naam kijken of is dat niet mogelijk?

Gr Annie

 

@Annie07 

Je kunt natuurlijk wel jouw ontvanger en antenne uitlenen aan ze.  Maar dan kan jij daar niet gelijktijdig mee kijken in jouw caravan/huisje. 

Maar tijdelijk uitlenen is dus wel mogelijk. Besef wel dat jij de eindverantwoordelijke ben van de apparatuur. Want jij huurt de apparatuur van KPN. 

 

 


Okidoki Jan bednakt voor het meedenken

Gr Annie