Skip to main content
Beantwoord

Kan ik digitenne (tijdelijk) opzeggen zonder mijn apparatuur terug te hoeven sturen?

• November 17, 2021
  • 2 reacties
  • 197 keer bekeken

Wij gebruiken de digitenne alleen in de zomer in ons tuinhuis en betaal daarvoor € 5,- p/mnd. Nu was ons verteld dat je via mijn KPN elk moment dit abonnement kan stoppen omdat we er zo’n 6 à 7 maanden geen gebruik van maken. Als ik echter digitenne uitschakel ontving ik een schrijven hoe de apparatuur terug te sturen. Dat is echter niet de bedoeling omdat we vanaf maart/april weer gebruik willen maken van digitenne. Wat hebben wij fout gedaan. Kan je op een andere manier de betaling stop zetten?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Sijmes ,

Nee, dat kan niet. 

Als je Digitenne opzegt, dan moet de apparatuur retour. In maart/april krijg je dan weer nieuwe apparatuur. 

Vind je dat teveel heisa? Dan niet tussentijds opzeggen, maar gewoon blijven doorbetalen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 17, 2021

Hallo @Sijmes ,

Nee, dat kan niet. 

Als je Digitenne opzegt, dan moet de apparatuur retour. In maart/april krijg je dan weer nieuwe apparatuur. 

Vind je dat teveel heisa? Dan niet tussentijds opzeggen, maar gewoon blijven doorbetalen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2021

Dank voor je reactie Noordzee. Ik weet voldoende.