Skip to main content

Ik heb internet en TV van KPN. Een Digitenne abonnement kan dan per maand worden afgesloten. Ik zou dit abonnement voor het vaarseizoen willen hebben, zeg mei tm oktober. En dan volgend jaar weer hetzelfde. Zonde om elke keer de ontvanger terug te sturen en weer te ontvangen. Zou het niet zo kunnen dat de ontvanger bij mij blijft en gedurende de niet abonnement periode niet wordt gebruikt. Anderzijds heb je in het andere geval steeds een nieuwe ontvanger . Verder: komt er weer een card bin plaats van de omvangrijke ontvanger? Mvg Jan

Nee dat kan niet. Het is of betalen, of terug sturen. In de tijd dat u hem niet gebruikt verhuurt KPN hem aan een andere klant. 

Ci+ module is weer beschikbaar. Sinds enige maanden.

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/


Voor de CI+ module dien je een tv te hebben die de norm DVB-T2 HEVC kan ontvangen. Dus als er geen HEVC (oudere tv's H.265) in de specs staat zal ie niet werken.

Je kunt het ook testen door er een (actieve) antenne aan te hangen en zenders te zoeken. Dan zou je NPO zenders moeten krijgen. Die werken ook zonder abonnement / CI+. Krijg je ook die niet dan heeft de CI+ geen zin.

Zelf gebruik ik buiten de vakanties de digitenne i.d. slaapkamer. Op vakantie in Nederland gaat ie mee.

Ook de CI+ moet retour zonder actief abonnement.


Allen dank voor de info.Â