Kan ik mijn oude toestel gratis inruilen voor een nieuwe bij het korts bij zijnde KPN winkel?
Ik heb geen abonnement en ontvang 4 kanalen gratis. Kan dat ook bij het nieuwe toestel gratis ?
Als ik hem niet omruil kan ik dan wel de 4 blijvende kanalen blijven bekijken?
Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van bestaand topic
Beantwoord
Kan ik mijn oude Digitenne tuner gratis inruilen?
Beste antwoord door PeterG
Je kijkt alleen NPO zenders via Digitenne. Ook dan is een nieuwe ontvanger nodig.
Heb je al een 4K tv check dan even of ie beschikt over de ontvangst van DVB-T2 HEVC. Dan hoef je alleen de antenne aan te sluiten mét een power inserter.
Indien niet dan kan je er één kopen of een nieuwe losse ontvanger voor DVB-T2 HEVC aanschaffen. Die zijn in Nederland niet te koop, ook bij KPN niet, maar via de Duitse webshop Amazon.de (met NL taal in te stellen) zijn ze volop te krijgen.
De gratis omruil is alleen voor Digitenne-abonnee's. Niet voor FTA kijkers van het NPO pakket.
Bekijk origineelHeb je al een 4K tv check dan even of ie beschikt over de ontvangst van DVB-T2 HEVC. Dan hoef je alleen de antenne aan te sluiten mét een power inserter.
Indien niet dan kan je er één kopen of een nieuwe losse ontvanger voor DVB-T2 HEVC aanschaffen. Die zijn in Nederland niet te koop, ook bij KPN niet, maar via de Duitse webshop Amazon.de (met NL taal in te stellen) zijn ze volop te krijgen.
De gratis omruil is alleen voor Digitenne-abonnee's. Niet voor FTA kijkers van het NPO pakket.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.