Skip to main content

Wij hebben KPN via Digitenne; telefoon, internet voor buitengebied en ESPN digitenne.

In het Viaplay pakket zit ook sport. Is dit ESPN of andere zenders?

Ik vraag dit, omdat we geen overlap in kosten willen krijgen wanneer we overgaan naar Viaplay.

Kunnen we Viaplay voor Digitenne ook activeren via de KPN app?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Wij hebben KPN via Digitenne; telefoon, internet voor buitengebied en ESPN digitenne.

In het Viaplay pakket zit ook sport. Is dit ESPN of andere zenders?

Ik vraag dit, omdat we geen overlap in kosten willen krijgen wanneer we overgaan naar Viaplay.

Kunnen we Viaplay voor Digitenne ook activeren via de KPN app?

 

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streaming dienst.

Dus geen zender en heeft helemaal niets te maken met ESPN of zo.

Vandaar dat het niet via Digitenne kan.

 

Het gaat net zoals Netflix, etc. via internet.

Je kan een abonnement nemen en als je WIFI hebt, kan je het via een Chromecast kijken bijvoorbeeld. 

 

Als je Hussel hebt kan je ViaPlay ook via de KPN tv decoder activeren of via MIJNKPN.

Niet via Digitenne.

Of rechtstreeks via ViaPlay zelf. 


Het gaat via internet. Je moet dus kijken via… de app in je smart-tv of chromecast (met de app in smartphone, tablet of via de website in google chrome browser op je laptop). Verder ook mediaspelers als Apple TV (de box), Xiaomi MI Stick, Chromecast 4 met Google-TV, e.a.

Als je thuis internet van kpn hebt (icm 4G buitengebied) dan kan je via MijnKPN je Viaplay abonnement nemen via je kpn-factuur. 

Je kunt ook rechtstreeks bij Viaplay zelf afsluiten http://viaplay.com/nl-nl .


Wij hebben KPN via Digitenne; telefoon, internet voor buitengebied en ESPN digitenne.

In het Viaplay pakket zit ook sport. Is dit ESPN of andere zenders?

Ik vraag dit, omdat we geen overlap in kosten willen krijgen wanneer we overgaan naar Viaplay.

Kunnen we Viaplay voor Digitenne ook activeren via de KPN app?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Zie mijn antwoord boven.

Is het gelukt? 

Zie hier, hoe en waarop je ViaPlay kunt zien.