Skip to main content

@Maja_ ik heb mijn oude kastje opgestuurd na ontvangst van de nieuwe insteek kaart. Kunnen jullie zien of het netjes is aangekomen zodat ik het verzendbewijs kan weggooien.

Hi @Jeroen Ruiter, ik geef je even een eigen topic hiervoor :slight_smile:

Als je hier een foto plaatst van het verzendbewijs, kan je hem daarna weggooien, we hebben hem hier dan zwart op wit. Als je naar de website van PostNL gaat en daar de track&trace bekijkt, krijg je zeer waarschijnlijk te zien dat het pakketje bij ons af is geleverd. Nu komt het vaker voor dat een pakketje dat af is geleverd, toch niet helemaal goed verwerkt wordt door het retourcentrum en niet aan jouw abonnement gekoppeld wordt. Als dat het geval is, zal je een herinnering van ons krijgen dat je de apparatuur nog terug moet sturen. Mocht jij daar ook 1 van ontvangen, dan mag je hier weer even aan de bel trekken en kan ik gewapend met de foto van je verzendbewijs even bij onze logistieke afdeling aankloppen.

Ik ga er echter vanuit dat je pakketje gewoon goed retour wordt gemeld, dit gaat vrijwel altijd goed :blush:


Bij deze! :slight_smile:


Thanks! Hij is in ieder geval al bezorgd bij het retourcentrum, gaat vast helemaal goed komen :blush: