Skip to main content

Waarom kan ik met mn digitene op de cMping niet espn kijken terwijl

ik m thuis wel als abonnement ja wel  Gtatis omdat ik meerdere pakketen afneem maar toch  heb vind raar vorig jaar al over gebeld

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Jorinda ,

Heb je al eens opnieuw zenders gezocht?

  1. Zet je tv en tv-ontvanger aan.
  2. Druk op Menu] op je afstandsbediening, ga naar 'Instellingen', 'Fabrieksinstellingen' en druk op ok].
  3. Selecteer 'Ga door' en druk op ok].
  4. Na de reset kom je automatisch bij de Antenne wizard uit. Ga naar 'Start zoeken' en druk op ok].
  5. Kies je regio en druk op ok]. Let op: Soms werkt het signaal van een aangrenzende regio beter. Kies dan een aangrenzende regio.
  6. In beeld verschijnt de melding dat het zoeken is voltooid. Druk op ok]. De installatie is voltooid.
  7. Je kunt nu weer tv-kijken en radio luisteren.

En heb je een Interactieve tv ESPN abonnement of een digitenne espn abonnement?Of maakt dat geen verschil  @Noordzee ?


Er is inderdaad recht op ESPN als je dat thuis ook hebt. 
 

Bel daarvoor met 0800-0402 of vul jouw volledige forumprofiel. 


Die had ik gebeld vorig jaar al maar ik had korting en dan gold het niet.  Dank u


Raar, dat zou geen verschil mogen maken. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gedaan hoop zo goed. Dankjewel


OK, er komt hier (waarschijnlijk in de loop van morgen) vanzelf een moderator langs. 


Hallo @Jorinda, welkom. 

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens, ik ben gelijk even gaan kijken.

Jouw situatie is helaas iets anders dan de normale situatie. Je hebt namelijk een erg oud abonnement. 

Ik ga mijn best doen dit zo goed mogelijk uit te leggen. Je hebt momenteel twee abonnementen met twee klantnummers, jouw internet en digitale TV abonnement met ESPN en jouw Digitenne abonnement zonder ESPN. Dit zijn erg oude abonnementen die we momenteel niet meer aanbieden, wel zijn deze kwa prijs erg voordelig. Het is niet mogelijk om deze abonnementen samen te voegen onder één klantnummer zodat jij ook ESPN kan kijken op jouw Digitenne. Als je toch graag ESPN zou willen kijken op jouw Digitenne zou je bij het Digitenne abonnement apart ESPN af moeten nemen of zou je het Digitenne abonnement moeten opzeggen en jouw internet abonnement moeten omzetten naar KPN Hussel en Digitenne daar bij toevoegen. Echter veranderd er dan ook wat aan de prijs. Als je hier meer informatie over wilt raad ik je aan om even te bellen met mijn collega's van de klantenservice via 0800-0402. Dan kan je kijken welke optie bij jouw wensen en past. 

 

 


Nou hartelijk dank. Voor de info snap m en denk dat het dan duurder voor ons gaat worden. Blijf maar even met het oude abonnement  stream wel vanaf m’n tablet naar de tv via m’n mobiel heb onbeperkt internet