Skip to main content



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Zou u deze kunnen activeren. *********

*Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 


Hallo @Rdv80 ,

Ik zie dat jouw CAS-ID-nummer ***********  is. 

Een moderator gaat een activatie versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitgezet worden. 


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Even los van jouw vraag maar OK,

Volgens mij zit in jouw ontvanger een verkeerde adapter,Een moderator kan eventueel de juiste opsturen als je dat wil.


Profiel is aangepast


Goedenavond @Rdv80, welkom op het KPN Forum. Goed dat je onze hulp inschakelt. Ik wil je wel vragen om te letten op onze huisregels en gebruikersvoorwaarden en je privégegevens niet in het openbaar te delen of te crossposten (hetzelfde bericht of uiting meerdere keren herhalen).

We verwerken topics op volgorde van binnenkomst, dus je topic komt vanzelf een keer aan de beurt of in dit geval eerder, dankzij een seintje van @Noordzee.
Ik begrijp dat er een omruilafspraak is gemaakt voor deze Digitenne ontvanger omdat deze defect leek te zijn, maar het nu toch weer blijkt te doen alleen werken de commerciële zenders niet meer. Omdat er een omruilafspraak in behandeling staat, kunnen wij nu geen aanpassingen doen of het CAS ID opnieuw activeren: daar heb je afgelopen donderdag ook telefonisch contact over gehad, zie ik. 

Heb je de nieuwe Digitenne ontvanger al in ontvangst kunnen nemen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!