Skip to main content

Na het omwisselen van de ontvanger, die na 7 jaar niet meer goed functioneerde, hebben wij 3.5 week op de nieuwe ontvanger kunnen kijken. Afgelopen donderdag bleken alle commerciele zenders niet meer te krijgen. Alles wat in deze forum als oplossing staat vermeld uit geprobeerd uren verder en geen oplossing.

Vrijdag service desk gebeld na heel veel vragen en uitproberen en weer in de wacht zetten om advies te vragen aan collega en na 43 minuten geen oplossing ik moest er maar mee doorgaan en nog ander dingen uitproberen en als het niet lukt dan maar weer terug bellen. 

Wij hebben 100 procent signaal en prima beeld voor NPO 1 2 3 en regionaal maar geen rtl 4 5 enz.

Ook hebben wij al tot en met januari betaald voor 2 ontvangers waarvan er dus 1 niet werkt en de ander geen enkel probleem heeft.

Hoop op een oplossing,

Vriendelijke groet,

TeunPS in mijn gegeven staat het cas nummer van de ontvanger.

*Admin* eigen topic aangemaakt voor je vraag

@Regelink Welkom op het forum. 

Erg irritant dat je niet alle zenders kunt kijken. Ik zag dat je je profiel al ingevuld had en zie dat er op die moment een openstaande logistieke order is. 

De reden hiervoor is het wisselen van de ontvanger, zolang dit open staat kan ik helaas geen activatiesignaal versturen. 

Ik doe mijn best om dit alsnog zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen! 


Hoi Rutger Hoe lang denk jij dat kpn nodig heeft om het wisselen van de ontvanger die 25 november verstuurd is te registreren?  De barcode van postnl is 3SLFVZ186652281  aan 10119  2400VB

 


@Regelink Excuses dat het zo lang duurt. 

Systeemtechnisch gaat er iets mis, de ontvanger wordt op een manier niet retour gemeld in het systeem.

Door deze "openstaande" logistieke order wordt het mij onmogelijk gemaakt om een nieuw activatie signaal te versturen. 

Omdat het niet duidelijk is waar dit misgaat lukt het ook nog niet om het op te lossen, maar hier ben ik wel mee bezig. 

Uiteraard zal ik als het opgelost is de situatie ook financieel compenseren. 


Dag Rutger,

Ik snap niet dat bij zo’n organisatie deze fouten voor komen en ook niet dat na vele telefoontjes met de service afdeling geen gehoor krijgt omdat zij geen oplossing konden bedenken.

Mijn hoop is helemaal op u gericht 

ps

Ik heb als oplossing zelf bedacht ik stop met de extra ontvanger met het bekende cas nr. die het niet doet en stuur die terug. Na een maand vraag ik weer een tweede ontvanger aan. Is dit een oplossing hoe denkt u hier over? 
 

 Vriendelijke groet,

Teun


@Regelink Excuses voor het lange wachten, het probleem met de order is ondertussen opgelost. 

Ik heb ook een activatiesignaal verstuurd naar het CAS-ID dat in je profiel staat. Kun je mij laten weten of je nu inderdaad alle zenders hebt op deze ontvanger? 


@Regelink Excuses voor het lange wachten, het probleem met de order is ondertussen opgelost. 

Ik heb ook een activatiesignaal verstuurd naar het CAS-ID dat in je profiel staat. Kun je mij laten weten of je nu inderdaad alle zenders hebt op deze ontvanger? 

Hallo Rutger. Ja hoor na dik 3 weken zijn alle zenders weer actief. Dank zij jou inspanning is het weer oké 👍 👏

Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Teun 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hoi Rutger, nog een vraag is het normaal dat met zenderwisseling het 6 seconden duurt voor er beeld is en dan nog 3 seconden voor het geluid. Dus totaal 9 seconden. Heb volgende uitgeprobeerd. Fabrieks instelling, antenne wisseling, uitgebreid zoeken , andere afstandsbedieningen. Trouwens de andere ontvanger is ook traag maar niet zo traag als deze die het dank zij jouw weer sinds zaterdag weer doet.


Dag Rutger Heb nog een keer fabrieksinstellingen gedaan en tot mijn verbazing is hij een heeeeel stuk sneller. 😀😀😀


@Regelink Fijn om te lezen dat beide ontvangers nu goed werken! :)