Skip to main content

Het lukt mij niet om vie mijnkpn 1 kastje digitenne toe te voegen.

Op dit moment hebben we geen internet en tv monteur komt dinsdag.

Ik dacht ik actieveer ons digitenne kastje die op de camping staat dan haal ik die op hebben we in ieder geval tv.

Maar krijg het niet voor elkaar.

Graag wat hulp

Hoi @CharNo ,

Via 0800-0402 kan je digitenne laten toevoegen,Maar je hebt er al 1 lees ik.Doet die het niet?Of wil je niet naar de camping om hem op te halen?Als je hem nu laat toevoegen krijg je hem waarschijnlijk pas maandag/dinsdag thuis,Ik weet niet of dat veel zin heeft..


Hallo @CharNo ,

Ik lees dat je al een Digitenne-ontvanger hebt. Dan zou je daarmee nu sowieso de NPO-zenders mee kunnen ontvangen. 

 

Een moderator wil graag een activatiesignaal versturen als je een abonnement hebt lopen bij KPN.  Dan kun je daarna alle zenders ontvangen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik ben bang dat het iets ingewikkelder is.

Zo een 10 dagen geleden mijn abonnement omgezet naar een Hussel abonnement.

Daarbij is de digitenne abonnement opgezegd.

Ik hoopte als ik hem weer op 1 zette dus via mijnkpn tv en dan bij kastjes weer 1 zetten het digitenne probleem is opgelost.

Morgen (zondag) kom ik pas weer op de camping waar kastje staat kan dus niet bij  het CAS-ID op dit moment.

Misschien dacht ik te makkelijk kastje weer op 1 zetten kastje morgen ophalen en thuis tv kijken :grinning:

Misschien allemaal te veel gedoe ik ga er vanuit dat dinsdag internet en dus ook tv het gewoon weer gaat doen.

In ieder geval bedankt voor de reacties


In het kort dit stond in de email.

 

Gedeelte Digitenne was niet de bedeoeling maar zal wel mijn eigen schuld zijn geweest.

 

Toegevoegde dienst(en) of apparatuur

 

- KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)
- Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
- Vast telefoonnummer
- Viaplay

 

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

 

- Opnemen Pakket
- Digitenne abonnement
- Digitenne Basis Ontvanger
- Spotify Premium.
- 2x HD tv-ontvanger
- KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)


Ok,

Maar goed, dan heb je vanaf morgen tot dinsdag in ieder geval de NPO-zenders. 


Top beter dan niets


Hoi @CharNo, welkom op ons forum! Ik zie dat Noordzee en Martijn je al een flink eind op weggeholpen hebben! Zonder abonnement heb je inderdaad gelukkig nog wel een paar zenders.
Deze ontvanger weer echt activeren of koppelen aan een abonnement gaat helaas niet lukken. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's daar kunnen digitenne weer voor je bestellen. Daarbij wordt weer een nieuwe ontvanger opgestuurd. De oude kun je weer terugsturen, daar krijg je nog bericht over!