Ik zoek echt hulp, want voel me zo onvoorstelbaar onheus behandeld! Wellicht dat iemand van de marketingafdeling van KPN mee leest, want dit kan echt niet!!!
Al sinds vele vele jaren zijn wij aangesloten bij Telfort. Interactieve TV. Destijds kon er maar 1 ‘kastje', dus kreeg je er 3 ‘gratis’ gebruikers digitenne bij. So far so good :-)
Â
Interactieve TV in de woonkamer en Digitenne in 3 andere verblijven. ook weer, so far so good. Al sinds jaar en dag kijken we via Digitenne ook in de slaapkamer.
1 van de 2 andere kamers lang niet gebruikt. Nog oud Digitenne kastje en dat werkte niet meer. KPN gebeld en zou gelijk nieuw kastje krijgen, dan deed Digitenne het weer. Krijgen we eerst antenne en geen kastje, na nog een keer bellen komt er een kastje en voila daarop doet  Digitenne het, maar……. via het kastje in onze slaapkamer alleen nog NPO 1, 2 en 3. Geen andere zenders.
KPN gebeld. Sorry, sorry, sorry, het zou weer geactiveerd worden en binnen 15 minuten zou eea weer werken, maar…...beeld bleef uit.
KPN weer gebeld, Sorry, sorry, sorry, maar dame aan het toestel kreeg van haar meerdere te horen dat het wel interferentie tussen de 2 kastjes zou zijn, ik zou gebeld worden door een mederwerker van de technische dienst, graag nog 1 dag geduld, komt goed… maar…. beeld bleef uit.
KPN weer gebeld, sorry, sorry, sorry, ik ga het activeren zegt de medewerker. Dat lukt hem niet, systeem is kapot. Ik krijg na lang wachten collega die het wel kan. Maar….. die zegt dat ik niet meer aangesloten ga worden. Ik moet nieuw kastje kopen voor 5 euro per maand. Echter….. ik heb gewoon al 2 goede kastjes van het allernieuwste type in huis, beide van/via KPN gekregen.Â
De medewerker in kwestie wil het niet activeren??? Ik heb recht op 3 ‘kijkers’, heb 2 van de nieuwste kastjes, heb dus niets van KPN nodig en wil verder ook niets van hun, maar het goede kastje, super geschikt voor Digitenne wordt niet geactiveerd omdat ik een zelfde kastje nieuw van KPN moet huren omdat ik anders niet kan kijken. Het kastje dat identiek is aan het kastje dat ze me nu voor 5 euro willen verhuren is zonder enige vooraankondiging afgesloten en mag ik, ondanks dat het prima is en van het allernieuwste type en legitiem verkregen, moet vervangen door letterlijk dezelfde, maar dan voor 5 euro meer.
Ik heb recht op 3 kijkers kosteloos via afspraak met Telfort. Staat nota bene ook op de 0 nota die ik al jaren maandelijks krijg.Â
Ik ben zo boos, pure koppelverkoop. Radar waardig dit. Ik kan me niet voorstellen dat welke bestuurder ook, dit onduurzame en onbegrijpelijke klantje pesten logisch een acceptabel vindt. Goed kastje weggooien om nieuw precies hetzelfde kastje te krijgen, mij als trouwe klant ongewild en ongewenst en niet aangekondigd, nooit 1 euro tekort gekomen, afkoppelen….. gekkenwerk.Â
HELP!! ik wil gewoon mijn signaal terug, heb ik recht op.