Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

• January 4, 2019
  • 2959 reacties
  • 80962 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2959 reacties

• Topper
  • May 29, 2021

Dat is goed om te lezen @Peter_52, veel kijkplezier! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

@SjakieDO, dat kan komen doordat het activatiesignaal 14 dagen geleden was gestuurd. Ik stuur die nu nogmaals, ben je nog op de camping en in de gelegenheid de ontvanger een uur aan te laten staan?

Helaas na langdurig aan laten staan nog steeds de melding E016-0

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@SjakieDO Wat vervelend dat het niet direct gelukt is. 

Ik heb de ontvanger nogmaals een setje gegeven, heb je een mogelijkheid om dezelfde handeling nogmaals uit te voeren om te kijken of het nu wel lukt? :)

• Topper
  • May 29, 2021

@SjakieDO Wat vervelend dat het niet direct gelukt is. 

Ik heb de ontvanger nogmaals een setje gegeven, heb je een mogelijkheid om dezelfde handeling nogmaals uit te voeren om te kijken of het nu wel lukt? :)

De digitenne staat al sinds vanmorgen constant aan.

helaas bij espn nog steeds code E-016-0

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@SjakieDO Duidelijk, klopt het dat dit enkel bij ESPN is en dat de andere zenders wel gewoon zichtbaar zijn?

• Topper
  • May 29, 2021

@SjakieDO Duidelijk, klopt het dat dit enkel bij ESPN is en dat de andere zenders wel gewoon zichtbaar zijn?

Ja alles is zichtbaar behalve ESPN

gelukkig is er geen voetbalcompetitie meer😉

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@SjakieDO Ik durf in dit geval niet direct meer te zeggen waar het aan kan liggen. Ik ga contact zoeken met een collega om uit te zoeken hoe dit zit.

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk laten weten! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@SjakieDO Ik durf in dit geval niet direct meer te zeggen waar het aan kan liggen. Ik ga contact zoeken met een collega om uit te zoeken hoe dit zit.

De collega heeft snel gereageerd, het zou nu moeten werken! 

• Topper
  • May 29, 2021

De collega heeft snel gereageerd, het zou nu moeten werken! 

Hij doet het 

dank jullie wel voor de vasthoudendheid in service👍🏻

• Topper
  • June 2, 2021

Ik heb vandaag mijn digitenne geinstalleerd. Ontvang alleen Nederland.1,2 en 3. Heb de ontvanger meer dan 1 uur aan laten staan maar ontvang geen commerciële zenders. Krijg melding dat deze zenders niet in mijn abonnement zijn opgenomen. Heb ook geprobeerd handmatig de zenders te installeren echter geen resultaat. Ik heb in mijn persoonlijke gegevens het cas nummer vermeld.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Toon B, ik ben er even ingedoken en zie dat de wijziging waarbij Digitenne is aangevraagd nog open staat in onze systemen. Daardoor kun je de commerciële zenders tot op heden niet ontvangen. Ik heb een melding aangemaakt om voor jou de activatie af te laten ronden. 

Beste Moderator,

2 weken geleden een nieuw digitenne kastje ontvangen omdat ik steeds de foutcode E016-0 kreeg.

Nu twee weken later ook bij dit kastje dezelfde foutcode.

Ik word er nu wel een beetje moedeloos van moet ik eerlijk zeggen.

Willen jullie weer een activatie signaal sturen aub? Cas nummer is aangepast in mijn profiel.

Bij voorbaat dank weer

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Superuser
  • June 4, 2021

Ok @Marc Eggermont ,

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. Een moderator verstuurt dan weer het activatiesignaal.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 4, 2021

@Marc Eggermont zou je eens kunnen kijken of de zenders het weer doen? Daarnaast is het bijzonder dat het zo snel al weer voorkomt. Ik doe uiteraard wat ik kan om herhaling te voorkomen. Mocht het onverhoopt nog een keer gebeuren binnen korte tijd zou je dan willen aangeven dat je al 2 keer een activatie hebt gehad? Dan kunnen we kijken of er andere dingen aan de hand zijn waar we naar moeten kijken.

• Topper
  • June 4, 2021

Probleem is opgelost. Bedankt. 👍

Beste Toon,

Ik heb nog niet kunnen kijken of het opgelost is, dus ik weet niet of je dit voor jou zelf bedoelt?

Ik kan komend weekend pas kijken..

Gr Marc 

• Topper
  • June 4, 2021

Ik kan alle zenders ontvangen. 

• Nieuwkomer
  • June 18, 2021

Ik heb ondertussen van alles geprobeerd maar krijg het probleem niet verholpen.

Hulp gaarne gewenst.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 18, 2021

@JLEEND ik heb de activatie een zetje gegeven. Zou je eens kunnen kijken of de Digitenne weer werkt? 

@Toon B super om te horen dat alles goed werkt! :relaxed:

• Nieuwkomer
  • June 18, 2021

Beste Bram,

Ik denk dat het zetje te ligt is geweest, want ik kan alleen nog 123 ontvangen 

• Nieuwkomer
  • June 18, 2021

Beste Bram,

ondertussen kan ik de andere zenders ontvangen.

Hartelijk bedankt voor de hulp.

Vriendelijke groet,

Jan Leenderse 

@JLEEND ik heb de activatie een zetje gegeven. Zou je eens kunnen kijken of de Digitenne weer werkt? 

@Toon B super om te horen dat alles goed werkt! :relaxed:

• June 20, 2021

Ook hier Digitenne lang niet gebruikt. Wil dibds gisteren kijken en alleen npo 123. Krijg de e16 foutmelding terwijl ik braaf betaal. Cas nr in mijn profiel. Ik ben benieuwd.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 20, 2021

@Anderen, ik heb deze een zetje gegeven. Het werkt weer. 

• June 20, 2021

@Anderen, ik heb deze een zetje gegeven. Het werkt weer. 

Top, dank is groot.

• Nieuwkomer
  • June 20, 2021

Beste moderator zou je voor mij dat zetje ook willen geven voor digitenne? CAS nummer staat in mijn profiel

Mvg

Nelly N

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 20, 2021

@Nelly N, bij deze gedaan. :)