Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

• January 4, 2019
  • 2959 reacties
  • 80962 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2959 reacties

• Nieuwkomer
  • June 20, 2021

Fijn! Dank je,het werkt.

• Deelnemer
  • June 23, 2021

Hoi

Ik heb In eens geen digitenne meer

Krijg foutcode E016/0 te zien

Vriendelijke Groet

Ron verdonk

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • June 23, 2021

Hi,

Hier precies hetzelfde! 

Foutcode E016-0 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Ronmon & @Lee88, zouden jullie nog even forumprofiel willen voorzien van gegevens zoals postcode en huisnummer? Dan kan ik daarna kijken naar een oplossing voor beide Digitenne ontvangers. 

• Deelnemer
  • June 24, 2021

Gedaan 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank daarvoor @Ronmon, ik zie bij jouw abonnement echter geen Digitenne op dit moment toegevoegd aan het abonnement. Dat verklaard dan ook direct waarom je deze foutmelding krijgt. 

• Deelnemer
  • June 24, 2021

Er gaat een hele boel fout denk ik

Eerst digitenne besteld toen geanuleerd door jullie , toen toch binnen gekomen, daarna gebeld om dat digitenne Niet wilde opstarten, vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad deze Heeft toen digitenne geactiveerd, en nu stopt het weer omdat Ik geen abonement heb??

Kun jij uit zoeken Hoe dit zit, we zijn op vakantie en daar was digitenne voor bedoeld

Groetjes Ron 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 24, 2021

Er gaat een hele boel fout denk ik

Eerst digitenne besteld toen geanuleerd door jullie , toen toch binnen gekomen, daarna gebeld om dat digitenne Niet wilde opstarten, vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad deze Heeft toen digitenne geactiveerd, en nu stopt het weer omdat Ik geen abonement heb??

Kun jij uit zoeken Hoe dit zit, we zijn op vakantie en daar was digitenne voor bedoeld

Groetjes Ron 

Dag @Ronmon  Ik zie dat de klantenservice je gisteren heeft geprobeerd te bellen. Je voicemail zou ook zijn ingesproken. Ik wil je dan ook vragen om via die weg (0800-0402) contact op te nemen: men kan je dan direct helpen, om het probleem met deze bestelling op te lossen! 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb nog even weer naar jouw geval gekeken, @Ronmon. De wijziging om Digitenne te bestellen van eerder deze maand is door het systeem aangegrepen om ook je verbinding te willen verbeteren. Op zich leuk, maar hier is dan een monteur voor nodig. Waardoor de wijziging open blijft staan tot de monteur geweest is. En jij dan weliswaar een Digitenne ontvanger thuis krijgt, maar het Digitenne abonnement pas actief wordt nadat de monteur geweest is.

Uiteindelijk is er contact geweest en is deze wijziging geannuleerd. Wat betekent dat je weliswaar die ontvanger hebt gekregen, maar dat er geen actief abonnement is. Daardoor krijg je nu ook deze foutcode. Dit kunnen we ook niet herstellen op deze ontvanger. Dit kan alleen door opnieuw Digitenne te bestellen, waarbij je dan ook weer een nieuwe ontvanger krijgt.

Als je dit nog wilt, geef het aan, dan regel ik dat voor je. Dat kan ik dan op zo'n manier doen dat het systeem niet de verbetering voor de verbinding meeneemt. In dat geval krijg je een nieuwe Digitenne ontvanger thuis, en zal de boel dan ook werkzaam zijn en blijven. Die verbetering van de verbinding kan dan op een later moment los gedaan worden.

De Digitenne ontvanger die je hebt gekregen en het niet doet zal naar ons terug moeten. Dat mag gewoon in een doosje naar onderstaande adres. Of je kunt even afwachten tot je bericht krijgt over het terugsturen.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

• Nieuwkomer
  • June 25, 2021

Hoi. 

Ik krijg alleen maar beeld op ned 1 2 en 3  enbdan Duitse zenders. Geen RTL 4 of andere Nederlandstalige zenders. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Shut_ien, welkom bij ons op het forum. Hoeveel Digitenne ontvangers van ons heb je bij dit abonnement? Ik zie namelijk een CAS ID op je forumprofiel staan, maar bij de gegevens zie ik een ander CAS ID staan. Zijn er meerdere ontvangers of kan het zijn dat het CAS ID op je profiel niet klopt?

De Duitse zenders die je ziet komen overigens niet van ons, wij zenden geen Duitse zenders uit bij Digitenne. Je ziet die doordat je binnen het bereik van een mast in Duitsland zit.

• Nieuwkomer
  • June 25, 2021

Hoi @Shut_ien, welkom bij ons op het forum. Hoeveel Digitenne ontvangers van ons heb je bij dit abonnement? Ik zie namelijk een CAS ID op je forumprofiel staan, maar bij de gegevens zie ik een ander CAS ID staan. Zijn er meerdere ontvangers of kan het zijn dat het CAS ID op je profiel niet klopt?

De Duitse zenders die je ziet komen overigens niet van ons, wij zenden geen Duitse zenders uit bij Digitenne. Je ziet die doordat je binnen het bereik van een mast in Duitsland zit.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Shut_ien dat ging niet helemaal goed volgens mij. Je hebt het bericht van collega Jasper ‘gequote’, maar nog geen reactie op zijn vragen gegeven. Zou je dat alsnog willen doen?

• Deelnemer
  • June 30, 2021

Ik heb mijn klantnummer en CAS code ingevuld op mijn profiel en wacht op een activatiecode van een moderator

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb mijn klantnummer en CAS code ingevuld op mijn profiel en wacht op een activatiecode van een moderator

Hoi @Niek C. Ik heb zojuist jouw cas-id een zetje gegeven. Laat je even weten of het weer werkt?

• Deelnemer
  • June 30, 2021

Mooi zo, alles doet het weer. Bedankt!

Kan ik hier nog een vraag stellen? Ik zou de ontvanger willen aansluiten op mijn laptop.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • July 1, 2021

Dat is goed om te horen @Niek C:blush:

Je wilt jouw Digitenne ontvanger op je laptop aansluiten? Dat is niet mogelijk ben ik bang. 

Alie Ruth-Scholten
Nieuwkomer

Ik heb nog steeds via digitenne alleen de zenders 1.2.3. Had het verleden week al gemeld maar toen was ik niet aan boord mee nu we, boot ligt in Hattem, en heb dus altijd met het instellen overijssel aangeklikt ging goed. Maar nu stast er dat ik niet geen abonnement heb op de andere zenders. Help

Groetjes Alie

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • July 3, 2021

Foutmelding E 016-0 staat nog steeds , niets helpt

• Nieuwkomer
  • July 3, 2021

Hoi,

hier de zelfde melding. E016-0. De stappen van het handmatig zoeken geprobeerd maar dit werkt niet helaas. Zouden jullie hem een activatiesignaal willen geven? 
cas nummer: 7012-808-379-0

mvg

Niels Bos

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 4, 2021

@Niels B Heb je reactie even verplaatst naar dit algemene topic! Hier vind je de benodigde informatie over de foutcode die je ziet staan. Ik heb je ontvanger voorzien van een activatiesignaal. Als het goed is kun je binnen 1 uur weer tv-kijken. 

mijn digitene werkt niet meer heb alleen 1 2 3 

bij instellingen staat dat ik geen abonnement heb . maar heb dat wel op 2 boxen . maar bij beiden krijg ik het zelfde . word ook elke maand afgeschreven  voor 2 boxen

• July 4, 2021

Onze bejaarde  buurvrouw betaald al jaren 18 euro per maand echter kan alleen npo 1 2 en 3 kijken, overige zenders geven e016-0. In ons profiel staan klantnummer en cas id code.

Voor de zekerheid nogmaals het cas nummer  4637-656-****

*Admin: CAS-ID deels verwijderd ivm privacy

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

bij instellingen staat dat ik geen abonnement heb . maar heb dat wel op 2 boxen . maar bij beiden krijg ik het zelfde . word ook elke maand afgeschreven  voor 2 boxen

@Cornelis 1958 welkom! Ik heb jouw ontvangers een refresh gegeven. Zou je willen kijken of je, na uitgebreid zoeken, weer alle zenders krijgt?

Onze bejaarde  buurvrouw betaald al jaren 18 euro per maand echter kan alleen npo 1 2 en 3 kijken, overige zenders geven e016-0. In ons profiel staan klantnummer en cas id code.

@Edwinvg op dit CAS ID zie ik niets terug. Is deze zeker juist? Wil je me anders een privébericht sturen met de adresgegevens, klantnummer en het CAS ID van de buurvrouw? Dan kijk ik er morgen naar. 

• July 4, 2021

@Cornelis 1958 welkom! Ik heb jouw ontvangers een refresh gegeven. Zou je willen kijken of je, na uitgebreid zoeken, weer alle zenders krijgt?

@Edwinvg op dit CAS ID zie ik niets terug. Is deze zeker juist? Wil je me anders een privébericht sturen met de adresgegevens, klantnummer en het CAS ID van de buurvrouw? Dan kijk ik er morgen naar. 

Excuus het moet zijn 4637-656-****

*Admin: CAS-ID deels verwijderd ivm privacy