Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

Wat vind je van de informatie in dit topic?
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2959 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 12 oktober 2020

Dag @Selientje69 Van harte welkom hier! Ik heb je topic samengevoegd met dit algemene topic: zoals je ziet komt het vaker voor. De betreffende foutcode krijg je als je Digitenne al een hele tijd niet hebt gebruikt. Ik kan dat voor je oplossen. Dan heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je klantnummer en het CAS ID van je ontvanger. Dit nummer staat op het kastje (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 oktober 2020

Heb alle info vermeld in mijn Forum profiel. Hoop dat het nu goed komt. Alvast bedankt

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 13 oktober 2020

Bedankt @Selientje69!

Ik zie dat je bestelling niet goed verwerkt is, daardoor heb je deze ontvanger ‘officieel’ nog niet actief staan onder je abonnement. Om dit in orde te maken, heb ik een melding naar onze leveringsafdeling gestuurd.

Omdat ik niet weet hoe lang het gaat duren voordat ze dit op kunnen lossen, heb ik via een omweg wel alvast gezorgd dat je ontvanger actief staat. Je zou zo alle zenders moeten kunnen zien, als dat nog niet het geval is mag je de ontvanger even opnieuw opstarten. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 oktober 2020

De zenders doen het allemaal nu. Super bedankt!!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 13 oktober 2020
Selientje69 schreef:

De zenders doen het allemaal nu. Super bedankt!!

Goed nieuws! Graag gedaan :blush:

JorisT
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 15 oktober 2020

Goedemiddag!

Zojuist met langszappen van de zenders krijg ik bij Fox Sports 1 (kanaal 24) de foutcode E016-0. Controle in de abonnement status van het menu geeft ook aan dat het Eredivisie pakket op nee staat. Dit is echter vreemd omdat het altijd gratis was inbegrepen bij de KPN Compleet/Pakket-voordelen en gratis Fox Sports bij interactieve tv op Mijn KPN staat nog steeds aan. Ik heb echter afgelopen dinsdag nog via Digitenne Jong Cyprus-Jong Oranje op Fox Sports kunnen kijken. Zijn de voorwaarden onlangs veranderd voor het aan Digitenne gekoppelde Fox Sports of is er ergens iets in het signaal iets misgegaan?

Kunt u het voor me nagaan of alles klopt en of Fox Sports opnieuw geactiveerd kan worden op Digitenne? De benodigde gegevens zijn reeds ingevoerd in mijn profiel na eerdere communicatie met Digitenne-problemen. Alvast bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
JorisT schreef:

Kunt u het voor me nagaan of alles klopt en of Fox Sports opnieuw geactiveerd kan worden op Digitenne? 

Ik heb het zojuist nagekeken en opnieuw geactiveerd. Het kan even duren, maar laat je ons weten of het weer werkt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2020

Wil mijn digitenne weer gebruiken maar krijg fout code E016-0 

Heb alles geprbeert maar lukt niet 

Gegevens allemaal aangepast in forum

mvg Rene V/D Vliet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
RenevdVliet schreef:

Wil mijn digitenne weer gebruiken maar krijg fout code E016-0 

@RenevdVliet Ik heb het bericht verplaatst naar dit topic en jouw Digitenne ontvanger een zetje gegeven. Zou je stap 3 van het eerste bericht in dit topic willen doorlopen? We horen graag van je of het weer werkt. 

JorisT
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 15 oktober 2020
Vikash schreef:
JorisT schreef:

Kunt u het voor me nagaan of alles klopt en of Fox Sports opnieuw geactiveerd kan worden op Digitenne? 

Ik heb het zojuist nagekeken en opnieuw geactiveerd. Het kan even duren, maar laat je ons weten of het weer werkt?

We zijn een uur verder en nog steeds een “nee” bij Fox Sports Eredivisie in de abonnementstatus. Fox Sports 1 geeft nog steeds dezelfde foutmelding E016-0. Het zetje met CNN in stap 3 (RF 27 voor Zuid-Holland) werkt niet. Doorgaans is heractivatie van Digitenne vanaf de kant KPN veel sneller in orde en nu niet. Ik vrees dat er meer aan de hand is. Fox Sports 1 is ook het enige kanaal dat niet werkt. Alle andere kanalen werken (signaalsterkte blijft bij alle kanalen op 100% staan). Verdere hulp is gewenst.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@JorisT Ik heb dit laten uitzoeken en mijn collega's hebben het nu weer handmatig toegevoegd aan jouw abonnement. Laat je mij weten of het nu wel werkt?

JorisT
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 15 oktober 2020

@Vikash Opnieuw bedankt voor je dienstverlening (ik weet dat je mij vaker geholpen hebt op dit forum)! :blush:

Op het moment van typen is de abonnement status van het basisabonnement en Fox Sports allebei op JA en nu werkt alles weer! (Er staan nu ook 3 “producten” in Product Status, als ik doorklik bij IrdetoCAS Status; eerder stonden er maar 2.) Dit ticket kan als afgerond worden gemarkeerd. :grinning::thumbsup:

hoi, ik heb precies hetzelfde probleem als Jasper. Heb tijdelijk Digitenne als overbrugging voor mijn nieuwe aansluiting in mijn nieuwe woning maar krijg alleen NL 1,2,3 en Locale zender. Moet deze ook opnieuw geactiveerd worden vanuit KPN? ik heb het hele CNN richeltje van hierboven nl. al gedaan maar er gebeurd niets.

Bvd,

Ton

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 17 oktober 2020

Hi @ton.kraneveld, Welkom hier! Ik heb je reactie even samengevoegd met het centrale topic. Het ziet er naar uit dat jou kastje een activatie kan gebruiken. Wat is het CAS-nummer dat onderop het kastje staat? 

Hoi Lisa,

Sorry maar je collega Bart heeft het al voor me geregeld. Heb nu weet alle zenders ter beschikking.

Had zelf al een nieuw topic aangemaakt buiten dat van Jasper.

Bedankt voor je reply,

gr

Ton

• Topper
  • 17 reacties
  • 18 oktober 2020

Oeps, posting onder verkeerde account.

JorisT
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 18 oktober 2020

(Nu onder het goede account gepost met gegevens in profiel.)
Zucht… Daar gaan we weer met foutcode E016-0 binnen enkele dagen. Midden in de wedstrijd Feyenoord-Sparta valt Fox Sports op Digitenne weer uit. Abonnement status Fox Sports staat weer op nee en onder het tabblad IrdetoCAS status is Product ID 0105 verdwenen.

Inmiddels wordt er op de iPad verder gekeken, maar dit is natuurlijk een hartstikke slechte zaak bij Digitenne dat het weer fout gaat…

Graag weer aanzetten en graag ook langer dan 4 dagen actief laten; bijvoorbeeld zolang het abonnement loopt. Alvast bedankt…

Update: inmiddels is ook het basisabonnement eruit gehaald, status Basisabonnement op nee en geen enkel product meer te zien in IrdetoCAS Status. Wat een gedoe met Digitenne zonder smartcard...

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 18 oktober 2020

@JorisT Hi! Er gaat iets niet helemaal goed zie ik :disappointed_relieved:. Ik heb de techniek gevraagd je handmatig opnieuw te activeren, want het lukt mij zo 1..2..3.. niet (helaas). Zodra ik een reactie heb ontvangen (dat je een activatiesignaal ontvangen hebt), laat ik het weten. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 18 oktober 2020

@JorisT Zojuist bericht ontvangen. Het is opgelost. Jouw Digitenne kastje zou het weer moeten doen. Wil je dit voor mij controleren? :blush:

JorisT
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 18 oktober 2020

@Lisa Dank je wel voor de service op deze zondag. Alle zenders werken weer (en hopelijk niet weer voor een paar dagen)! :grinning:

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2020

Gebruik digitenne op camping lysterweg4 1358cb almere. Alle zenders werkten tot ik na verblijf van 8 maanden in het buitenland terugkwam. Nu alleen nog ontvangst van de publieke zenders. Krijg foutcodd e016.

Casnr 46 57 202 868 9

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Gewischurink. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht verplaats naar dit topic en jouw ontvanger een zetje gegeven. Zou je stap 3 van het eerste bericht in dit topic willen doorlopen. We horen graag van je of het weer werkt.

• Helper
  • 34 reacties
  • 20 oktober 2020

Ik doe ook maar ‘n poging op dit forum. 
heb kortgeleden de software update uitgevoerd en alleen de publieke zenders zijn nog beschikbaar. 
krijg bij de andere zenders de foutcode E016-0

heb ook met de hand het zenderzoeken gedaan op rf kanaal cnn (30) voor ons maar zonder resultaat. 
hoop dat ik in dit forum verder kom🤔. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@J. Andringa Dan ben je hier op de juiste plek. Wil je jouw CAS-ID achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld van het KPN Forum profiel? Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. Dan kunnen wij het voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Helper
  • 34 reacties
  • 21 oktober 2020

Goedemorgen Vikash, ik heb zojuist mijn CAD id ingevuld.