Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

Wat vind je van de informatie in dit topic?
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2959 reacties

• Helper
  • 34 reacties
  • 22 oktober 2020

Alles is onveranderd. De software werd niet opnieuw geladen. Ook in mijn abonnement status staat niet steeds ‘nee’. 
enige verschil daarin was dat het er kanaal was veranderd van 32 naar 34. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 22 oktober 2020

Net bezig geweest om foutcode E016-0 in digitenne te verhelpen. Kom er niet uit. Paar dingen uit het forum geprobeerd. Alleen NPO 1, 2, 3 te zien.

Abonnementstatus is geen basisabonnement. CAS-nummer is (...)

Graag jullie hulp.

Groeten, Edwin

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic en gegevens verborgen i.v.m. privacy

• Helper
  • 34 reacties
  • 22 oktober 2020

Goedemiddag, is er misschien iemand die mij kan helpen om de commerciële zenders terug te krijgen en mijn abonnementstatus van nee in ja te wijzigen?:thinking:

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28505 reacties
  • 22 oktober 2020

@J. Andringa, ik heb er nogmaals naar gekeken en het abonnement is bij ons goed actief en de ontvanger staat ook goed geactiveerd. Ik heb hem opnieuw een schop gegeven. Laat de ontvanger een uur op de NPO staan. Daarna moet het goed zijn. Als het dan nog niet goed is, probeer (opnieuw) stap 3 uit het startbericht. Als het daarna nog steeds niet goed is, dan verwacht ik dat je antenne op een niet ideale plek staat. Ga in dat geval daarmee aan de slag. Verplaats hem, zet hem eventueel buiten als dat al niet zo is. Als het nodig is kan ik een nieuwe antenne met montageset opsturen zodat hij buiten kan.

• Helper
  • 34 reacties
  • 22 oktober 2020
Erik_ schreef:

@J. Andringa, ik heb er nogmaals naar gekeken en het abonnement is bij ons goed actief en de ontvanger staat ook goed geactiveerd. Ik heb hem opnieuw een schop gegeven. Laat de ontvanger een uur op de NPO staan. Daarna moet het goed zijn. Als het dan nog niet goed is, probeer (opnieuw) stap 3 uit het startbericht. Als het daarna nog steeds niet goed is, dan verwacht ik dat je antenne op een niet ideale plek staat. Ga in dat geval daarmee aan de slag. Verplaats hem, zet hem eventueel buiten als dat al niet zo is. Als het nodig is kan ik een nieuwe antenne met montageset opsturen zodat hij buiten kan.

Mijn antenne staat prima, mankeert niets aan. Geeft vrijwel steeds 100% aan. ook staat in het menu bij abonnementstatus ‘basisabonnement’ nee en dat heeft denk ik weinig met mijn antenne te maken.

Het is wel zo dat Vorige weekend hier  KPN officieel Telfort heeft overgenomen. Misschien heeft het daar mee te maken. Daarna heb ik nl die software update gedaan waar het misschien niet aan heeft gelegen.

Ik zal hem ‘n uurtje op npo 1 laten staan.

• Helper
  • 34 reacties
  • 22 oktober 2020

Het heeft gewerkt, ik heb alle zenders. Ook staat nu bij het basisabonnement ‘ja’.

Bedankt!

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28505 reacties
  • 22 oktober 2020

Top, goed om te horen!

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28505 reacties
  • 23 oktober 2020
EHL schreef:

Net bezig geweest om foutcode E016-0 in digitenne te verhelpen. Kom er niet uit. Paar dingen uit het forum geprobeerd. Alleen NPO 1, 2, 3 te zien.

Abonnementstatus is geen basisabonnement. CAS-nummer is (...)

Hoi @EHL, welkom! De boel staat hier goed geregistreerd, dus er is sprake van een gebrek aan communicatie tussen de ontvanger en ons systeem. Ik heb de ontvanger een refresh gegeven. Zet hem aan en laat hem een uur op een NPO staan. Dat zou voldoende moeten zijn om het te laten pakken. Als dat niet zo is, probeer dan stap 3 uit het startbericht. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 23 oktober 2020

Hallo Noordzee,

ik heb mijn gegevens in mijn KPN forumprofiel gezet. Ik wil graag een activatiesignaal ontvangen.

Edwin

• Topper
  • 12 reacties
  • 23 oktober 2020

Hallo Erik,

zie net je bericht. Heb tv op NPO staan. Ff afwachten

• 18 reacties
  • 23 oktober 2020

Goedemiddag,

Zouden jullie bovenstaande voor mij willen doen? Ik Heb het CAS nummer toegevoegd in mijn profiel.

Alvast bedankt!

Groetjes, Marike

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28505 reacties
  • 23 oktober 2020

Hoi @Marike S., ik zie het nummer niet in je profiel. Maar, aan de hand van de overige gegevens zie ik twee Digitenne ontvangers in je abonnement. Een met een CAS ID dat eindigt op 676 en een dat eindigt op 915. Om welke van de twee gaat het?

• Topper
  • 12 reacties
  • 23 oktober 2020

Gelukt. Thanx!

• 18 reacties
  • 23 oktober 2020
Erik_ schreef:

Hoi @Marike S., ik zie het nummer niet in je profiel. Maar, aan de hand van de overige gegevens zie ik twee Digitenne ontvangers in je abonnement. Een met een CAS ID dat eindigt op 676 en een dat eindigt op 915. Om welke van de twee gaat het?

Hi Erik,

Dank je voor je snelle reactie! Ik zie dat het nr inderdaad niet was opgeslagen in mijn profiel. Excuus daarvoor. 

Het gaat om de CAS ID eindigend op 915.

Dank je wel!

Groetjes, Marike 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27611 reacties
  • 23 oktober 2020

Hoi @Marike S. Ik heb het bewuste cas id een zetje gegeven. Kun jij eens kijken of het weer werkt? Zo niet, volg dan ook nog even stap 3 van de uitleg in het beginbericht.

• 18 reacties
  • 23 oktober 2020
Erwin_ schreef:

Hoi @Marike S. Ik heb het bewuste cas id een zetje gegeven. Kun jij eens kijken of het weer werkt? Zo niet, volg dan ook nog even stap 3 van de uitleg in het beginbericht.

Geweldig, Erwin!

Hij doet het weer! Super fijn dat je me zo snel hebt kunnen helpen.

Fijne avond

Groetjes, Marike

• 2 reacties
  • 24 oktober 2020

Ik zie foutcode E016-0 en heb alleen toegang tot Ned 1, 2 en 3. Kunnen jullie mijn CAS vrijgeven? Laatste 4 cijfers zijn: 705-8.

Met vriendelijke groet

Rico vld
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 24 oktober 2020

Hallo,

kan iemand mij her activatie signaal sturen?

alvast bedankt!

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 24 oktober 2020

Hi @Rico vld! Ik heb het CAS-nummer een activatiesignaal gegeven. Je kunnen binnen één uur weer kijken. Als je de stappen doorloopt die bovenin dit topic geschreven staan, geef je het signaal een zetje en heb je vermoedelijk eerder beeld. 

@0031 Welkom hier! Wij hebben het volledige CAS-ID nodig om het kastje te voorzien van een activatiesignaal. Kun je het hele nummer hier vermelden of plaatsen bij ‘Overige opmerkingen’ in je profiel

• 2 reacties
  • 24 oktober 2020
Lisa schreef:

@0031 Welkom hier! Wij hebben het volledige CAS-ID nodig om het kastje te voorzien van een activatiesignaal. Kun je het hele nummer hier vermelden of plaatsen bij ‘Overige opmerkingen’ in je profiel

Ik heb deze bij “persoonlijke opmerking” geplaatst in het profiel. Ik neem aan dat je dat bedoelde.

Met vriendelijke groet.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 24 oktober 2020

@0031 Helaas is het mij niet gelukt om het CAS-nummer te activeren. Ik heb de Techniek voor je aangestuurd. Mijn collega moet het Cas-nummer handmatig toevoegen aan het netwerk. Hopelijk heb je snel weer beeld. Je hoort van ons! :blush:

bewetten
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2020

Goedendag, ik krijg ook allemaal E016-0 meldingen.
Mijn CAS nummer is  *******

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 24 oktober 2020

@bewetten Bedankt voor je Cas-nummer! Ik heb je voorzien van een activatiesignaal. 
Oo@0031 is het probleem inmiddels verholpen. De techniek was snel met reageren! :muscle:

bewetten
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2020

Heb de Ontvanger UIT en weer AAN gezet, maar probleem blijft.
Wat te doen ?

bewetten
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2020

Alles doet het nu.  Dank.